41. Marketinški fokus: Digitalni marketing dosega uspehe - izkoristite jih!

28.01.2010 ob 13:30
41. Marketinški fokus »Digitalni marketing dosega uspehe – izkoristite jih!« je potekal 28. januarja 2010 na Gospodarskem razstavišču, v Ljubljani.
Program:

13.00-13.30

Sprejem udeležencev

13.30-15.15

Kako bo vaše podjetje dobilo več z digitalnim marketingom?
Matevž Klanjšek (Renderspace): Kaj je, kaj ni in kaj lahko dosežemo z digitalnim marketingom?
Zoran Savin (Sonce.net): Kako postaviti dolgoročno strategijo digitalnega marketinga - praktične izkušnje ponudnikov B2C in B2B

15.15-15.30

Odmor

15.30-17.00

Bogastvo digitalnega marketinga - množično ali individualno, ciljano ali vključujoče komuniciranje - pravila, kako vse to uporabiti v praksi
Timotej Gala (Httpool): Ciljanje ciljne skupine z integriranimi spletnimi akcijami
Jasna Suhadolc (Virtua): Postavite infrastrukturo za uporabo družabnih medijev - domači in mednarodni pristopi
Andraž Štalec (Red Orbit): Social Media Marketing - pravila igre, ki jih ne smete izpustiti

17.00-17.15

Odmor

17.30-19.00

"Digital" se poslovno "splača" - potrditve iz prakse, kako to doseči
Tomaž Pernovšek (Planet 9): Digitalne storitve in njihov vpliv na razvoj novih poslovnih modelov
Tomaž Dimnik: Kako smo uspešno prodali spletno poslovno idejo - osebne izkušnje

Dinamično diskusijo o digitalnih izkušnjah prvega leta zaostrenih razmer in prihodnosti bo vodil Samo Mirnik (Renderspace):"Zakaj, kako in kdaj se vam digitalni marketing splača".
K ostri in dinamični diskusiji so vabljeni Saša Košec (Gorenje), Dušan Kos (Studio Moderna), Tanja Gligorović (Podravka) in Mitja Jereb (Najdi.si).

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem