43. Marketinški fokus: Trženje v turizmu

15.04.2010 ob 8:30
43. Marketinški fokus, posvečen marketingu v slovenskem turizmu, je potekal 15. aprila 2010 v Ljubljani.

Gostili smo 14 govornikov, spoznali več 20 praktičnih primerov. Fokus, posvečen izključno trženju v slovenskem turizmu, je ponudil iskriva razmišljanja, ideje in primere od implementacije strategije, komunikacijskih akcij, dela z zaposlenimi za večje zadovoljstvo gostov do pregleda, kaj se bo dogajalo v prihodnje.

Program:

8.30-9.00

Prihod udeležencev

9.00-10.45 

Uvodni sklop: Od strategije do tržne uspešnosti v turizmu
Dr. Maja Konečnik Ruzzier (Ekonomska fakulteta): Trženjsko strategijo je treba implementirati - kako
Valentina Božič (Sava TMC): Nova organiziranost marketinga v turizmu - sveže izkušnje podjetja Sava hotels&resorts
Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta, Ljubljana): Primerjava kakovosti storitev štirih slovenskih destinacij in kaj se lahko iz nje naučimo

10.45-11.00

Odmor

11.00-12.30 

Nasveti, kako izkoristiti moč komuniciranja v trženju turizma
Janko Humar (LTO Sotočje): Inovativno odzivanje na spremembe na trgu - kaj se lahko naučimo iz komarketinga v Italiji
Petra Stušek (Turizem Ljubljana): Trgom prilagojena promocija - primeri uporabe različnih animacij za promocijo mesta v tujini
Manca Tominc (Mediana) in Aleš Gregorič: Na golf z golfom? - kako s segmentacijo in ciljnim nagovorom širiti krog uporabnikov storitev
Jasna Suhadolc (Virtua): Uporaba in vpliv družbenih medijev v trženju v turizmu - praktični primeri

12.30-13.00 

Odmor

13.00-14.30

Priložnosti upravljanja odnosov z uporabniki in izvajalci storitev
Diana Milivojevič (Hoteli Bernardin): Izziv upravljanja človeških virov v dejavnosti z visokimi delovnimi zahtevami in nižjimi plačili
Maja Bradeško (Sava): Kako gradimo kulturo proaktivne prodaje med zaposlenimi - izkušnje in izzivi iz prakse
Aleksander Valentin (V&S Hospitality Support): Kako načrtovati zadovoljstvo obiskovalcev in želeni "word of mouth" - izkušnje s slovenskega tržišča ter načrti pri Nebotičniku Ljubljana ...

 14.30-14.45

Odmor

 14.45-16.30

Izzivi trženja v slovenskem turizmu
Miha Kovačič (Kongresni urad Slovenije): Kako smo implementirali novo strategijo v JV Evropi - praktične izkušnje
Maja Pak (STO): Izzivi in priložnosti zelenega turizma v Sloveniji

Okrogla miza: Kje so resnične priložnosti za napredek slovenskega turizma?
Sodelujejo: Tomaž Prinčič, Kmetija Prinčič in Stanislav Pšeničnik, direktor, Hotel Sava Rogaška d.o.o.
Vodi: Peter Frankl, direktor in urednik Časnika Finance



DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem