44. Marketinški fokus: Upravljanje blagovnih znamk je več kot samo "branding"

21.09.2010 ob 13:30
44. Marketinški fokus, tradicionalno posvečen blagovnim znamkam, je potekal 21. septembra 2010 v Ljubljani. Udeleženci so dobili nasvete, kako danes tržno uspešno upravljati blagovne znamke. Ponudili smo najnovejše primere, mednarodne izkušnje, vroče razprave. Vi pa si lahko ogledate predstavitve predavateljev v priponkah.
Danes se še bolj soočamo z omejenimi sredstvi,drugačnimi potrošnimi navadami in še večjim pritiskom za doseg prodajnega rezultata. Kako naj torej ohranimo in gradimo blagovne znamke? Na vse te dileme smo se osredotočili na 44. marketinškem fokusu.

Poslušali smo sveže, domače in mednarodne primereuveljavljene strokovnjake, ki so poskrbeli za poučno, praktično in vsebinsko bogato popoldne. 

Program:

13.00 - 13.30  Prihod udeležencev
13.30 - 15.30

Dober skrbnik blagovne znamke mora danes upoštevati različne deležnike svoje znamke

  • Mednarodni gost fokusa Arik Gilboa* skupaj s Tomažem Blatnikom (Pekarna Blatnik): Kako investitorji gledajo in ocenjujejo blagovne znamke? - mednarodne izkušnje
  • Martina Merslavič (Siemens): Kako megatrendi vplivajo na marketinške aktivnosti danes - mednarodne izkušnje Simensa
  • Tina Bolcar (Studio marketing JWT): Potrebe in pričakovanja potrošnikov so temelj uspeha blagovne znamke - nauki mednarodnega primera blagovne znamke Violeta
15.30 - 15.45 Odmor
15.45 - 17.30

Kaj vse upoštevati, ko želimo preoblikovati svoje blagovne znamke v tržni uspeh

  • Maja Ravnikar (Medis): Kaj počnemo, da ohranjamo vodilni tržni delež – primer Ekolostrum
  • Matej Knific (Bolha) in Janez Jereb (Mediana): Praktična vprašanja, ki smo jih morali rešiti, če smo želeli spremeniti upravljanje blagovne znamke - izkušnje Bolha.com
  • Nina Tomšič (Debitel) in Zlatko Ledinek (Kompas Design): Ker smo spremenili USP, smo morali spremeniti splet blagovne znamke - kako je to v praksi izvedel Debitel 
  • Nina Obradovič (Renault Nissan Slovenija) in Mojca Jesenovec (Publicis): Repozicioniranje znamke Dacia v regiji Adriatic - prikaz aktivnosti, raziskav in ukrepov zadnjih let
17.30 - 17.45  Odmor
17.45 - 19.00 

Diskusija, kaj je danes nujno za uspeh blagovne znamke

  • Igor Arih (Agencija Arih): Najpomembnejši vidiki gradnje blagovnih znamk, ki jih danes ne smemo pozabiti - osebne izkušnje

Aktualna javna diskusija: Kako naj gradimo svoje blagovne znamke z omejenimi sredstvi, drugačnimi potrošnimi navadami in še večjim pritiskom prodajnega rezultata? V pogovoru bodo sodelovali Tina Kumelj (Ljubljanske mlekarne) in drugi.

19.00 Zaključek fokusa

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem