45. Marketinški fokus: Dobra praksa v akciji, uspešno komuniciranje v praksi

20.10.2010 ob 14:00
V sredo, 20. oktobra, so bile na 45. marketinški fokus v ospredju zgodbe uspešnega tržnega komuniciranja. Od čiščenja portfelja, razumevanja kupcev in aktivnosti okoli njih, kako ohraniti vodilni tržni delež do tega kaj vse početi, da bo naše komuniciranje prineslo rezultate na trgu.
Izvedeli smo, kako izbrati pravega partnerja za pripravo akcije, kako izboljšati sodelovanje z agencijami, zakaj je enkratnost temelj dobrega brandinga, kako tržni vodja odgovarja na izzive in išče priložnosti za rast ...

Poslušali smo izkušnje dveh top mendežerjev,5 dobrih komunikacijskih akcij v praksi, izkušnje je s približno 60 udeleženci delilo 14 uveljavljenih in izkušenih praktikov, zaključili pa smo z okroglo mizo o tem, kako skozi strokovne pristope do dobrih rezultatov.

Program:

13.30 - 14.00 Prihod udeležencev
14.00 - 15.00

Kako do uspešnega tržnega komuniciranja - pogled vodilnih

  • Milena Štular (Mercator, predsednica UO SZO): Strokovnost prinaša tržne uspehe
  • Toni Balažič (Žito): Enkratnost – temelj dobrega brandinga
15.00 - 15.15 Odmor
15.15 - 16.45

Tri dobre komunikacijske akcije v praksi

  • Tina Tomažič (Fructal), Aljoša Silič (Valicon) in Aljoša Bagola (Pristop):Kako doseči, da se potrošnik zrcali v izdelku, komunikaciji, celotnem marketinškem spletu
  • Tina Kumelj* (Ljubljanske Mlekarne) in Urša Pučko (Pristop): Kako tržni vodja odgovori na izzive in kje išče priložnosti za rast - primer Alpsko mleko
  • Aljaž Podlogar (Eta Kamnik) in Matej Kodrič (KD, Saatchi & Saatchi):Brez dobre zgodbe se ne splača med police - primer Natureta
17.30 - 17.45 Odmor
17.00 - 18.00

Še tri dobre komunikacijske akcije v praksi

  • Eva Aljančič (Si.mobil) in Janez Rakušček (Luna TBWA): Kako izkoristiti obletnice za uspešno komunikacijo z različnimi javnostmi - primer 10 let Simobil
  • Nataša Hajdinjak (Helios) in Tina Cirman Popovič (Publicis): Kako smo izbirali pravega partnerja za pripravo akcije - primer akcije "Uredite si svet po svoje"
18.00 - 19.00 Okrogla miza: "Kako skozi strokovne pristope do dobrih rezultatov"
Gostje: Tina Kumelj (Ljubljanske mlekarne), Eva Aljančič (Si.mobil), Polona Javornik (OMG) in Milena Štular (Mercator).
Pogovor bo vodil Zoran Trojar (Sonce.net).
19.00 Konec fokusa

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem