46. Marketinški fokus: Uspešna praksa trženja OTC, prehranskih dopolnil

30.11.2010 ob 14:00
Zadnji fokus v letošnjem letu je 30. novembra ponudil pregled marketinških aktivnosti na področju OTC, prehranskih dopolnil. Devet govornikov je predstavilo primere marketinških akcij, analize vedenja potrošnikov in analizo medijske potrošnje.
V zaključnem pogovoru pa smo slišali, kako je Medis (p)ostal eden marketinško najaktivnejših igralcev na trgu. O tem je spregovoril gost pogovora, Tone Strnad, generalni direktor Medisa:

"Nikoli ni mi bil moj glavni cilj dobiček. Res je, da nobeno podjetje ne more funkcionirati brez dobička, a nikoli se nisem gnal za dobičkom. Bolj se mi je zdelo pomembno, da moramo imeti dobre izdelke in sodelavce. In potem dobiček pride sam od sebe." 

Program:
13.00 - 13.30 Prihod udeležencev
13.30 - 14.45
  • Kata Vidošušić (GfK): Raziskovanje potrošniških trendov in posledice za OTC marketing
  • Mateja Gramc (PHD): Medijski prerez in trendi OTC kategorije v Sloveniji in mednarodno
  • Boštjan Košak: Uspešno marketinško lansiranje novih proizvodov
14.45 - 15.00 Odmor
15.00 - 16.30
  • Mia Bone (Carso): Proces oblikovanja in uporabe identitete blagovne znamke - na primeru Dominor
  • Domen Ščukovt (Farmicom): Izzivi gradnje trga prehranskih dopolnil mass market- primer in izkušnje JA!
  • Andreja Breznik (Lekarne Maribor): Ključni izzivi razvoja lastnih blagovnih znamk - primer Lekarne Maribor
16.30 - 16.45 Odmor
16.45 - 18.00
  • Alenka Bućan (Ipsos) in Iva Mikić (Ipsos Puls): Kako pozicionirati blagovno znamko analgetika na slovenskem trgu - primer 
  • Mateja Župevc (GSK): Načini vključevanja strokovne javnosti in uporabnikov za uspešno lansiranje novosti - izkušnje znamke Dianatal
18.00 - 19.00 Zaključni pogovor "Kako smo (p)ostali eden marketinško najaktivnejših igralcev na trgu - osebne izkušnje"
Gost Tone Strnad (Medis). Pogovor bo vodil Peter Frankl (Finance)
19.00 Zaključek fokusa

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem