47. Marketinški fokus: Mobilni marketing in družbena omrežja zmagujejo

27.01.2011 ob 13:00
Marketinški fokus nam je 27. januarja ponudil odgovore na vprašanja, kaj deluje in kaj ne pri mobilnemu marketingu, kako povečati prodajo z mobilnim marketingom in kako vključiti potrošnika v dialog z vami. Vse to v 9 uspešnih primerih in zaključnem pogovoru. Več si lahko preberete v reportaži s srečanja.
Vsebina na kratko: 
  • Marketinški fokus je bil tokrat posvečen področju mobilnega marketinga in tudi družbenim omrežjem. Vse v luči, kako "pritegniti in vključiti" potrošnike.
  • Skušali smo pokazati primere uspešnih aktivnosti mobilnega marketinga, kakšna pravila/napotke lahko potegnemo iz preteklih izkušenj in kako družbena omrežja dolgoročno razvijati, da bodo koristila potrošnikom in podjetjem.
  • Slišali smo napovedi za prihodnost, pregledali smo izkušnje akcij zadnjega leta, predstavili smo 9 praktičnih primerov, med drugim izkušnje Coca-Cola, primer Fruc, izkušnje Danone Activia, primere iz Nokiine Ovi Trgovine in mnoge druge.
  • Zaključili smo z zanimivim interaktivnim pogovorom o tem, koliko in kako bomo investirali v mobilni marketing in družbena omrežja v 2011.
Program:
12.45 - 13.00 Prihod udeležencev
13.00 - 14.30
  • Uvodničar 47. Marketinškega fokusa Matevž Klanjšek (Renderspace): Ključne zakonitosti in umestitev »mobile in social marketinga«* v vaš marketinški splet – pregled izkušenj in napovedi za prihodnost
  • Jasna Suhadolc (Virtua): Enkratna akcija ne prinese dolgoročnih odnosov na spletnih družabnih omrežjih – praktični napotki, kako se lotiti strategije
  • Saša Keber (Wrigley): Kombinacija mobilnih in social media aktivnosti kot temelj klasičnega marketinga izkušnje Skittles
14.30 - 14.45 Odmor
14.45 - 16.15
  • Igor Gajster (Planet9): Kaj deluje in kaj ne pri mobilnem marketingu – pregled izkušenj iz akcij zadnjega leta
  • Anja Vacun (Coca-Cola): Uporabnost mobilnih aktivnosti pri podpori promocije in gradnji blagovne znamke – izkušnje Coca-Cole
  • Tina Tomažič (Fructal) in Boštjan Cokan (Sedem): Povečevanje prodaje z mobilnimi akcijami – primer Fruc
16.15 - 16.30 Odmor
16.30 - 18.00
  • Katja Klepec (Red Orbit) in Alan Šćuric (Danone): Integracija digitala v tržnokomunikacijski splet – izkušnje Danone Activie
  • Petra Schuster (Izimobil): Kako vključiti potrošnika v pogovor z vami – primeri več industrij
  • Alenka Mrše (SM JWT) in Iva Carić (Nokia): Zakaj in kako uporabljati aplikacije za vključevanje potrošnikov
    primeri iz Nokiine trgovine Ovi
18.00 - 19.00

Zaključni interaktivni pogovor "Koliko in kako bomo investirali v mobilni marketing in družbena omrežja v 2011?"

Z gosti smo poskušali osvetliti, kakšne novosti na področju mobilnega marketinga lahko pričakujemo v letu 2011, kako se bodo razvijala družbena omrežja, kako jih bodo podjetja uporabljala pri trženju svojih izdelkov ...

Pogovor je vodil Sašo Dimitrievski (Pristop). V pogovoru so sodelovali Petar Pavić (Euorpa Digital), Jana Bergant ( Mercator), Marja Feldin (Žito) in Aljaž Podlogar (Eta Kamnik).
19.00 Zaključek fokusa

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem