48. Marketinški fokus: Tržne raziskave se spreminjajo – jim v vašem podjetju sledite?

17.02.2011 ob 13:00
Drugi marketinši fokus v letošnem letu je ponudil nove rešitve in pristope na področju tržnih raziskav. V programu se je zvrstilo 9 zanimivih praktičnih primerov, zaključili pa smo z najzanimivejšimi raziskovalnimi utrinki zadnjega leta. Več si lahko preberete v reportaži s fokusa.
  • Primeri prilagajanja tržnih raziskav novim organizacijam, vodstvom oz. razvoju podjetij
  • Kako so se tradicionalne raziskave prilagodile izzivom trženja
  • Kako nam novi pristopi pomagajo prisluhniti kupcu

Program fokusa:

13.00–13.30 Uvodničarka 48. Marketinškega fokusa Geni Arh (Arhea) Kako tržne raziskave postanejo v podjetjih res učinkovite in uspešne?
13.30–15.00 Primeri prilagajanja tržnih raziskav novim organizacijam, vodstvom oz. razvoju podjetij
  • Klemen Geršak (Petrol): Kako ohraniti učinkovite TR, čeprav te niso tvoja edina naloga?
  • Mateja Jan (SKB): Kako postaviti sistem TR za spremljanje zadovoljstva strank? – pristop SKB
  • Darko Dujič in Jana Novak (Mercator): Na poti h gradnji resničnega »marketing intelligence« sistema – praktični primer
15.00–15.15 Odmor
15.15–16.45 Kako so se tradicionalne raziskave prilagodile izzivom trženja? – poudarek na učinkovitosti in uspešnosti v TR
  • Petra Oseli (Semantia) in Jasna Suhadolc (Virtua): Uporaba »klasične kvalitativke« za raziskovanje uporabnosti spletnih mest – primer Žurnal24.si
  • Lenka Hrastar, Damjana Kocjanc Fajfar (Ipsos): Otroci so naše bogastvo (tako ali drugače) ... več kot milijon evrov na teden samo za žepnine – predstavitev rezultatov raziskave med otrok
  • Matej Mrevlje, Janez Jereb (Mediana): Kako z recikliranjem raziskav do obisti spoznati potrošnike – praktičen primer
16.45–17.00 Odmor
17.00–18.15 Kako nam novi pristopi pomagajo prisluhniti kupcu? – primeri
  • Eva Perčič (Memo Institut): Netografija: spletno okno v resnično življenje potrošnikov
  • Jasna Vukovič (Inštitut za poslovno antropologijo) in Aljaž Podlogar (ETA Kamnik): Uporaba poslovne antropologije za boljše razumevanje potrošnika – primer Eta Kamnik
  • Janko Hočevar, Toni Gril (Aragon): Praktično o novih raziskovalnih pristopih  v socialnih omrežjih
18.15–19.00 Najzanimivejši raziskovalni utrinki zadnjega leta – osebni pogled Dolgoletna znana raziskovalca potrošnikov bosta udeležencem predstavila svoj najzanimivejši raziskovalni dogodek, idejo, metodološko novost zadnjega leta. Svoje najzanimivejše raziskovalne izkušnje zadnjega leta bosta razkrila:
  • dr. Domen Bajde (Ekonomska fakulteta): Zamenjam birokracijo za svežo ideologijo – raziskave za kulturološko trženje
  • Aleksandra Kregar Brus (Atlantic Grupa): Kako tržni raziskovalec postane koristen za vodstvo?
Datoteke

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem