49. Marketinški fokus: Mednarodno trženje - bodimo ambiciozni in vztrajni!

23.03.2011 ob 13:00
V sredo, 23. marca, bomo fokusirali razpravo, primere in izkušnje na reševanje izzivov mednarodnega trženja. Tudi vaše podjetje in vaše znamke iščejo svojo prihodnost na mednarodnih trgih ter se srečujete z drugačnimi razmerami, z drugačnimi potrošniki, mogoče tudi drugimi konkurenti? Uspešni primeri, dobre in tudi kakšna napačna poteza, vam bodo ponudili ideje za reševanje njihovih lastnih izzivov pri mednarodnem trženju. Ob predprijavi do 15. marca imate 10 % popusta, kot člani DMS pa še dodatnih 10 %.
V treh vsebinskih sklopih se bomo posvetili:
  • izzivom mednarodnega trženja
  • marketinškim prijemom za uspešno vstopanje na mednarodne trge in
  • upravljanju blagovnih znamk na mednarodnih trgih.
Program:
12.45 - 13.00  Prihod udeležencev
13.00 - 14.30

Izzivi mednarodnega trženja

  • Uvodničarka 49. Marketinškega fokusa:dr. Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta): Več slovenskih znamk in znanj na mednarodne trge!

Z udeleženci bo delila svoje poglede na razumevanje različnosti mednarodnih trgov in porabnikov v spremenjenih pogojih poslovanja, problemih standardizacije/adaptacije, izzivih prenosa praks iz trga na trg.

  • Iztok Sila (Mladinska knjiga Založba): Katera področja mednarodnega trženja naj spremlja direktor trženja?
  • Ante Šalinović in Damjana Kocjanc Fajfar (Ipsos): Za marketing pomembne spremembe v obnašanju potrošnikov v Adriatic regiji – praktični napotki
14.30 - 14.45 Odmor
14.45 - 16.15 Marketinški prijemi za uspešno vstopanje na mednarodne trge
  • Rok Palčič (Microsoft): Prilagajanje strategije lansiranja produktov v regiji zelo različno razvitih držav – izkušnje Microsoft
  • Aleš Mozetič (DonDon): Prilagajanje marketinških aktivnosti vstopanju na tuje trge – izkušnje Tvojih 5 minut
  • Tone Stanovnik (Špica International): Trije načini vstopanja Špice na mednarodne trge – praktične izkušnje
16.15 - 16.30 Odmor
16.30 - 18.00  Upravljanje blagovnih znamk - mednarodni trgi
  • Nataša Hajdinjak (Helios) in Mojca Jesenovec (Publicis): Kaj se skriva pod vrhom ledene gore? Let's dive in! Izzivi koordinacije komunikacijskih in marketinških aktivnosti na različnih trgih – izkušnje Helios
  • Leon Korošec (Elan): Trženjski prijemi za 20 % rast po okrevanju trga – primer Elan
  • Primož Verbič (Droga Kolinska): Izzivi upravljanja blagovnih znamk na več trgih – izkušnje Cockte, Donata

 18.00 - 19.00

Zaključni pogovor "Izzivi mednarodnega marketinga - pogledi in izkušnje ključnih odločevalcev"

V pogovoru bodo sodelovali Breda Kotar (Trimo), Medeja Lončar (Siemens) in Matjaž Grm (Adria Mobil). Pogovor bo vodila dr. Andreja Jaklič (Fakulteta za družbene vede). 

19.00 Zaključek fokusa

Preberite še:
48. marketinški fokus: Tržne raziskave se spreminjajo – jim v vašem podjetju sledite? [REPORTAŽA]

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem