[5. SMK] Iz te moke bo še kruha

15.06.2000 ob
5. marketinška konferenca je potekala od 15. junija do 16. junija v Portorožu, GH Metropol. Predsednik programskega sveta je bil Janez Damjan. Organizacijski odbor pa so predstavljali: Anže Jereb, Barbara Zmrzlikar, Gregor Draksler, Milan Jurše, Meta Vesel – Tic, Petra Garin, Primož Hvala, Sanja Kmetec.
5. Slovensko marketinško konferenco "Iz te moke bo še kruha" v organizaciji Društva za marketing Slovenije je v letu 2000 sestavljalo sedem vsebinskih sklopov:

Prvi sklop: Raziskovanje učinkovitosti oglaševanja
Moderatorka: dr. Vesna Žabkar
  • Andraž Zorko: Najnoveši primeri oglaševalske uspešnosti
  • Luka Kogovšel: Problemi merjenja spletnega oglaševanja
  • Marko Vrtovec: Kako oglašujejo slovenski "avtomobilisti"
  • Aleša Stanovnik: Vpliv različnih virov informacij na vedenje potrošnikov
  • Janja Božič Marolt, Dejan Možic: Najnovejše orodje za zagotavljanje uspešnosti oglaševanja
Drugi sklop: Posebni vidiki marketinga
Moderator: dr. Damijan Mumel
  • Špela Saje: Trženje z naravovarstvenim poudarkom
  • Mateja Videčnik: Moč najmlajših - otroški trg
  • Mateja Majcen: Stališča uporabnikov do perutninskega mesa
  • Tina Steblaj: Verski marketing

Tretji sklop: Tržno raziskovanje
Moderator: dr. Samo Koprivnik
  • Tomaž Kolar, Zenel Batagelj: Kako se izogniti pastem merjenja zadovoljstva s prodajnim mestom
  • Maja Obrecht: Barvne preference embalaže na primeru pritne vode in njihov vpliv
  • Sašo Pinosa: Nabor panelistov za projekt Mediapanel

Četrti sklop: Mednarodni marketing
Moderator: dr. Milan Jurše
  • Martina Skrt: Evropska unija in izvozni marketing slovenskih podjetij
  • Irena Arsov: Regionalna segmentacija pri globalnem trženju - primer Slovenije
  • Vlasta Djurdjevič: Možnosti standardizacij strategij mednarodnega oglaševanja
  • Dragan Kesić: Strateške povezave kot realnost poslovanja v farmacevtiki

Peti sklop: Marketing in uspešnost slovenskih podjetij
Moderator: dr. Zlatko Jančič
  • Nina Kofler: Spopad domačih in tujih blagovnih znamk
  • Mateja Jesenek: Marketinška strategija poslovnega sistema Mercator
  • Aleš Mozetič: Marketing za gazelo - primer DonDon
  • Jadranka Jezeršek: Ustanovitelj inštituta za intelektualni kapital

Šesti sklop: Internet za marketing
Moderator: mag. Janez Damjan
  • Vasja Vehovar: Ali je slovenski trg za internet premajhen
  • Janja Božič Marolt, Jasna Zdovc: "Internetovci" kot medijsko občinstvo
  • Maja Oven: Možnosti elektronske trgovine na slovenskem trgu
Sedmi sklop: Marketing v globalnih podjetjih
  • Adrian Reynolds: Bringing Customer Intelligence to your CRM
  • Dejan Turk: Posebnosti v trženjski strategiji podjetja McDonald's
  • Majda Kuzma, Fabio Fabris: Kjer je Barilla, tam je dom
Dodatno: Tuje raziskovalne izkušnje pred slovenskimi volitvami
Moderator: dr. Vesna Žabkar
  • Vesna Žabkar: Kratka zgodovina političnih raziskav
  • Robert Manchin, Gallup Organization: Comparing US and European election pulling
  • Peter A. Ulram, Fessel-GfK Institut: Power food for the Client, Fast Food for the Public, High Cuisine for the Social Science Experiences in Political Research in Austria

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem