50. Marketinški fokus: Prihodnost marketinga

15.06.2011 ob 9:00
50. marketinški fokus: Prihodnost marketinga – obračati poslovne modele, izkoriščati poznavanje potrošnikov, inovirati izdelke, odnose … Na fokusu smo predstavili sveže ideje in nove primere, kako se razvija marketing v praksi. Več si lahko preberete v reportaži s fokusa.
Program:
8.30 - 9.00  Prihod udeležencev
9.00-10.30

"Disruptive" marketing - vaša sedanjost in prihodnost

  • Sašo Dimitrievski (Pristop): Marketing se spreminja
  • Samo Ošina (Telekom Slovenije): Kako tehnologija spremenija marketing - konvergenca je inovativna
  • Ladeja Godina Košir in Estera Lah Poljak (Delo): Do kje lahko "raztegnemo" blagovno znamko, da ne "nategnemo" kupca?
10.30 - 11.00 Odmor
11.00- 12.30 Sekcija 1: Vedno bodo lahko zmagali tisti, ki bodo bolje poznali potrošnika
  • Geni Arh (Arhea) in Petra Oseli (Semantia): Uporaba pristopov, modelov in orodij startupov pri razvoju novih produktov v podjetjih - Customer development
  • Suzana Bavčar Rože (Mlinotest) in Simona Napotnik (Aragon): Kako poznavanje potrošnih praks generira nove tržne priložnosti? - praktičen primer
  • Andraž Zorko (Valicon): Zanimivi primeri, ko so nam raziskave predstavile povsem drugačno sliko potrošnikov, kot smo jo imeli sami
11.00- 12.30 Sekcija 2: Pravočasno razumevanje podatkov o strankah - vpliv na strategijo interakcije s strankami
  • Andraž Oblak (One): Uporaba analitičnih orodij pri snovanju marketinških aktivnosti s strankami - uporabne izkušnje
  • Tone Horvatič (Diners Slovenija): Uporaba analitičnih orodij za pospeševanje prodaje in preprečevanje odhodov strank
  • Miha Vogelnik (Valicon): Razvoj novih storitev z manjšim tveganjem
12.30 - 13.00 Odmor za kosil

13.00 - 14.30

Obstoječe stranke - kako prilagajamo komunikacijo in kako do uspešne navzkrižne prodaje

  • Vito Gosar (Si.mobil): Kako lahko izkoristimo različne priložnosti v odnosu s strankami za "cross/up selling" - izkušnje in pristopi Simobil
  • Jure Tomc (Baby center): Pregled kaj počnemo, da bi navduševali svoje kupce in povečevali svoj promet - praktični pristopi Baby center
  • Jugoslav Petković (Mimovrste): Kako je mimovrste=) VIP klub povečal RVC in lojalnost kupcev? - praktične izkušnje 
14.30 - 14.45 Odmor

14.45 - 16.00

Kaj bo pomembno za uspešen marketing v prihodnosti? 

Bogdan Pavlič (Telargo): Kako rasti in obstati ob multinacionalkah - primer Telargo

Javni pogovor o izzivih marketinga v prihodnje - kakšen bo dober marketing jutri? K pogovoru so vabljeni Aleš Lisac (Lisac&Lisac), Iztok Sila (Mladinska knjiga Založba), Aleksander Uranc (Gorenje) in Mitja Pirc (A.T. Kearney).

Provokativen, v prihodnost usmerjen pogovor bo vodil Gregor Cuzak (Nil). 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem