51. marketinški fokus: Kako danes gradijo uspešne znamke?

27.09.2011 ob 09:00
Zaključil se je prvi jesenski marketinški fokus, na katerem je uvodni govornik, Jürgen Gietl iz Brand:Trusta, govoril o znamkah, gradnji zaupanja v znamko in dal tudi konkretne nasvete: Odjemalcem ponudimo manj in povejmo manj kot drugi, a to naredimo bolje od njih. V zaključku fokusa se je Sašo Dimitrievski (Pristop) pogovarjal o osebni znamki "dobrega marketingarja". Gosta sta bila Petra Čadež, Group Brand Director, Telekom Austria Group in Ranko Jelača, Droga Kolinska.
Jürgen Gietl iz Brand:Trusta je govoril o znamkah, gradnji zaupanja v svojo znamko in med drugim svetoval, da naj odjemalcem ponudimo manj in povemo manj kot drugi, a je potrebno to narediti bolje od njih. Odjemalce je potrebno presenetiti - jim ponuditi več od obljubljenega. S tem se ustvarjajo priporočila, večja stopnja priporočil pa prinaša več dobička.


Mitja Tuškej, Formitas BBDO meni, da sta percepcija znamke in identifikacija potrošnikov z znamko ključna koncepta sodobnega znamčenja. Pri upravljanju znamke je pomembna osredotočenost na jedro, bistvo, DNK znamke. Vrednote ter osebnost znamke sta ključna vezna člena med znamko in uporabnikom. Tretji element jedra znamke so njene značilnosti.

Tanja Peterca iz Tosame je predstavila, kako so se poslovili od ene znamke (Viriana), da bi druga bila uspešnejša (Jasmin), Irena Kocjan (Goodyear Dunlop) pa je govorila o tem, kako se pripraviti na prihajajoče spremembe nakupnih navad. Po novi EU zakonodaji bodo morale imeti vse pnevmatike po 1. novembru 2012 novo evropsko etiketo, kar pa lahko bistveno spremeni nakupne navade distributerjev, potrošnikov in percepcijo blagovnih znamk.

Ksenija Klepec (Kakadu) je na primeru otroške spletne trgovine Kakadu pokazala, kako so se v konkurenčnem okolju lotili promocije blagovne znamke zgolj na spletu. Stavili so na drugačnost, inovativnost, kakovost in nagrade.

Boštjan Jenko (KD Življenje) je govoril o pomenu zaupanja - za celoten finančni sektor velja, da je zaupanje ključnega pomena, saj se kot storitev, ki jo ponujajo, dajejo obljube. Ker so finančne storitve povezane z veliko stopnjo tveganja in negotovosti, je še posebej pomembno zaupanje v blagovno znamko. Predstavil je tudi, kako so v desetih letih gradili zaupanje v znamko Fondpolica.

Tina Tomažič (Fructal) in Zenel Batagelj (Valicon) sta na konkretnem primeru in s konkretnimi številkami prikazala, kako in kdaj širiti znamko v nov segment, z novim izdelkom ter kje sploh iskati priložnosti za rast. Nujno je potrebno slediti trgu, kljub vsemu pa je potrebno narediti izdelek, ki je drugačen.

Klemen Zevnik (Studio moderna) je na primeru znamke Dormeo prikazal, zakaj in kako izpeljati »upgrade« znamke. Dormeo je od leta 2001 do danes zrasel od 1 produkta do več kot 80 produktov in se iz ene države preselil v 29 držav. Od  televizijske prodaje do prodaje v številnih prodajnih kanalih. Mnogo razlogov za »upgrade« znamke. Razkril je, kako so ob visokem tržnem deležu iskali nove priložnosti za rast in še neizkoriščen potencial nekaterih tržnih segmentov.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem