53. marketinški fokus: Prihodnost marketinga – prilagajanje in poenostavitev

31.01.2012 ob 14:00
Minilo je zelo turbulentno leto 2011. Potrošniki so drugačni in marketinški plani so bili drugačni. 2010 smo upali, da bo konec krize, leta 2011 smo ugotovili, da zatezanje pasov ni dovolj, da ne bo minilo. Za začetek leta bomo pogledali, kaj dobrega se je realiziralo v zadnjem letu in kaj lahko pričakujemo, da bo na področju marketinga ključno v letu 2012. V torek, 31. januarja (Ljubljana, GR, dvorana Urška), od 13. do 19. ure, bomo pogledali dobre zgodbe kreiranja blagovnih znamk, iskanja novih segmentov, osvajanja novih trgov. Pogledali bomo, kaj je v letu dni prineslo rezultate. Pohitite s prijavami, do 18. janaurja izkoristite 15 % popust, člani DMS imamo dodatni 10 % popust.

13.00

Uvodno fokusiranje – Marketing 2011/12

13.00 – 15.00

Kako osvajati nove trge, lansirati nove izdelke?

 

Neil Morley (Akrapovič): From the Race Track to Route 66. Entering the Harley Davidson market.*

 

Sebastjan Rakun (Gorenje): Lansiranje nove blagovne znamke na mednarodnih trgih – primer gorenje+

 

Barbara Rogelja Škerlič (Atlantic Grupa) in Lenka Hrastar (Ipsos): Napredni pristopi napovedovanja odziva trga na nove izdelke – izkušnje Atlantic Grupa

15.00 – 15.15

Odmor

15.15 – 17.15

Kako se in se bodo razvijale blagovne znamke?

 

Mojca Avšič in Andreja Zadnik Andoljšek (Mercator): Kam se razvijajo trgovske blagovne znamke – primeri razvoja lastnih znamk Mercator

 

Rok Cuderman (Petrol): Pregled celovite širitve znamke (ponudba, klub, novi kanali komuniciranja ...) – primer Petrol

 

Tina Tomažič (Fructal) in Mitja Tuškej (Formitas) : Uspešna širitev obstoječe znamke na nove segmente – primer Frutek

 

Radoš Kužnik (Kolpa), Matjaž Jarkovič in Tomaž Korelc (Creatoor): Tudi najboljši so lahko še boljši ali kako vodilno blagovno znamko narediti še močnejšo – praktičen primer Kerrock by Kolpa

17.15 – 17.30

Odmor

17.30 – 19.00

Povzetek 2011 in napoved marketinga v prihodnosti

 

Osrednji  govornik na Marketinškem fokusu Mitja Pirc: Pregled marketinških specifik 2011 in trendi v 2012 – streznitev in poenostavitev!

 

Javni pogovor »Kakšen bo marketing v 2012?« Pogovor z gosti bo skušal odkriti, kaj bo za vodje marketinga pomembno, da spremljajo v prihodnje, katere teme bodo najbolj »vroče«, česa v podjetju na področju marketinga ne smemo pozabiti … K pogovoru so vabljeni Zenel Batagelj (Valicon), Mitja Pirc, Sašo Dimitrievski (Pristop) …

 
*Predavanje bo v angleškem jeziku

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem