57. marketinški fokus: Digitalno, mobilno, aplikacije, telefon, trgovina

21.11.2012 ob 13:00
Digitalno, mobilno, aplikacije, telefon, trgovina – kako povečati njihov trženjski učinek? Potrošniki so vedno bolj mobilni in uporabljajo vedno več tehnoloških novosti. Hkrati tehnologija ponudnikom omogoča uvajanje vedno novih storitev, jim ponuja nove načine komunikacije s potrošnikom in prodaje. Nekateri komunikacijski in prodajni kanali, ki so jim napovedovali zaton, se še ohranjajo in ponekod celo pridobivajo pomen. Kako danes upravljati vse te komunikacijske in prodajne kanale? Kako naj jih podjetja nadzirajo, kako najbolj učinkovito kombinirati on-line in off-line svet, kako izkoristiti mobilnost potrošnikov in mobilne tehnologije/aplikacije, kako mobilne akcije vplivajo na prodajo … to so vprašanja, na katera bomo ob predstavitvi novih primerov iskali odgovore na Marketinškem fokusu. Ljubljana, 21. novembra 2012 od 13. do 18. ure.
Program:

13.00-14.30
  • Uvodni govornik: Jernej Petrin (Studio Moderna): Vključevanje on-line kanalov v multi-channel strategije - praktični primeri
  • Domen Ščukovt (Sensilab): Praktično o komunikacijski in prodajni uporabnosti spleta, lastne trgovine, trgovske mreže, klicnega centra … – izkušnje Sensilaba
  • Matevž Klanjšek (Celtra): Pozabite na črni petek, tu je kiber ponedeljek! Kako se spreminjajo nakupovalne navade v prazničnem času in kje so priložnosti za digitalni kanal – mednarodne izkušnje
14.45-16.15
  • Urša Podobnik (Iprom): Kako z minimalnim proračunom doseči 15-odstotno stopnjo konverzije in minimizirati stroške pridobitve novega kupca – izkušnje Eklinike
  • Matjaž Butara (Iprom): Kako s tehnološkimi rešitvami optimizirati ciljanje uporabnikov in znižati strošek na pridobljenega uporabnika – izkušnje TUŠ-a Cash & Carry
  • Borut Bartol (Telekom Slovenije): Kako smo uporabili digitalni kanal za testiranje in prilagajanje storitev – izkušnje SiOLa
 
16.30-18.00
  • Boštjan Cokan (Sedem) in Tina Grbac (Ilirija, d. d.): SMS-trženje kot ključni del trženjske akcije ob odprtju spletne drogerije – izkušnje click2chica
  • Dejan Davidovič (I-Qpon):* Kako sestaviti za potrošnika trajno uporabno aplikacijo in kako nato priti do potrošnikov – izkušnje I-Qpona
  • Nataša Sernc, Maša Judar (Nova KBM): Uporabnost aplikacij za pridobivanje in ohranjanje kupcev – izkušnje mBank@Neta
  • Sklepna razprava »Kako povečati trženjski učinek digitalnih, mobilnih in klasičnih kanalov?«
 
*Čakamo potrditev

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem