58. marketinški fokus: Na mladih svet stoji. Kako dobro se jim znate približati?

24.01.2013 ob 13:00

Mlajši od 30 let so potrošniška skupina, ki ima določeno kupno moč in 'troši' že danes. Zato jih blagovne znamke ne zapostavljajo, ampak želijo z njimi razvijati aktivne odnose in menjavo. A ker imajo mladi svoje razmišljanje, svoje vedenje in nakupne preference potrebujejo malo prilagojen pristop trženja. Na marketinškem fokusu boste izvedeli, kako graditi svoje znamke, oblikovati marketing do mladih, kako prodajati mladim in kako izkoristiti priložnosti generacij, ki prihajajo. Ob prijavi do 15. januarja imate najmanj 10 % popusta. Člani DMS imamo 10 % popust.

Marketinški fokus bo potekal na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani (Dunajska 18, Ljubljana, vhod, kjer je bila plesna šola Urška z Dunajske ceste, dvorana Urška v 2. nadstropju), in sicer med 13. in 18.30 uro. Parkiranje tokrat zaradi sejma na notranjem parkirišču ne bo mogoče.




Program:

13.00 - 15.00
Uvodna govornica 58. marketinškega fokusa
  • Ewelina Sęk (Grey): Marketing to Youth – an Art or a Science? 

     “How we tend to think about the youth is full of myths and clichés. This leads to conventional or cliché marketing which doesn’t always resonate with young audiences as much as it could. I hope that my presentation will demystify some of these myths, reframe others, and inspire to shape unique connections with young people.”

15.00 – 15.15 odmor za druženje

15.15 - 16.45

  • Simona Napotnik (Aragon): Kako prisluhniti najmlajšim: evalvacija in razvoj izdelka za otroke - primer Jogurt za otroke Mlekarne Celeia
  • Andreja Zadnik Andoljšek (Mercator), Matevž Šmalc (Renderspace): Le korak do vključevanja mladih v komunikacijske aktivnosti - pristop in izkušnje Mercator
  • Klavdija Vidic (Si.mobil): ORTO razume mlade - pregled dobre prakse in recept za razvoj najbolj razširjene blagovne znamke za mlade.

16.45 – 17.00 odmor za druženje

17.00 - 18.30

Kakšni so sploh mladi potrošniki, kaj kupujejo, kaj jih zanima, kako jih pritegnemo? 
Pregled, kako sebe kot potrošnike vidijo mladi, bodo pripravili člani Študentske sekcije DMS. Najbolje se je o značilnostih mladih prepričati kar od njih samih.

  • Tamara Glavina Knafelc (Adriatic Slovenica) in Mojca Pesendorfer (Publicis): Enak produkt, podobna cena - kako se diferencirati v očeh mladih? Primer dodatnega zdravstvenega zavarovanja Adriatica Slovenice
  • Slavko Ficko (Perutnina Ptuj) in Gorazd Oman (Innovatif): Komunikacijski preplet namenjen mladim potrošnikom – kako so to naredili pri Poli

* Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu

Kraj dogodka: 
Gospodarsko razstavišče, dvorana Urška

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem