6. Marketinški fokus

05.03.2003 ob 15:00
6. Marketinški fokus je potekal 5. marca 2003 na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru.
Program
 

15.00

Sprejem udeležencev

15.30–16.30

 

Boštjan Jenko (Slovenica): Usklajevanje marketinških aktivnosti med on/off line mediji - primer Slovenica
Jure Štruc (Spem): Komunikacijske aktivnosti ob izvedbi referenduma o preoblikovanju in privatizaciji Slovenskih Železnic
Duška Vuga-Cizl (Mediamix) : Novi prijemi v komuniciranju-primer E kompenzacije

16.30–17.00

odmor

17.00–17.45

Tanja Verhovnik (Intendo): Od marketinških ciljev do izbora aktivnosti – primer vzajemni sklad Alfa
Duška Vuga-Cizl (Mediamix): kaj narediti ob nizkem proračunu - primer KBM Infond
Karidia Toure (Kraft & Werk): Sinergijski učinki skupnega nastopa na trgu - primer DinersClub in Slovenica

17.45–18.00

odmor

18.00–19.00

Okrogla miza: Ključne kompetence direktorjev marketinga 2003 in 2008

Sodelujejo dr. Boris Snoj (Ekonomsko-poslovna fakulteta), Jure Bojnec (Perutnina Ptuj), Božidar Novak (Spem), Tomaž Gaube (Kraft&Werk). Pogovor bo vodil mag. Janez Damjan (Sartes).

 

 

 

 

 

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem