[6. SMK] Marketing danes in jutri

29.05.2001 ob 9:00
Prvi sklop: Marketing danes in jutri
  • Zlatko Jančič: Novi marketing - oslovski most slovenske gospodarske uspešnosti
  • Iča Rojšek: Tradicionalni trženjski koncepti v sodobnem okolju: Ali še veljajo?
  • Bojan Korenini: Razmisleki o teoretičnih in metodoloških izhodiščih v marketingu
Drugi sklop: Programi zvestobe potrošnikov
  • Ken Irons: Customer loyalty: Can it be achived solely in the framework of loyalty programme?
  • Irena Ograjenšek: Lementi idealnega programa zvestobe
  • Katja Cvikl: Adria Privilege Club
  • Boris Moškotelec: Merkurjev "na kup"
  • Benedikt Pachlatko: Supercard: Coop's successful customer loyalty programme in Switzerland

Tretji sklop: Upravljanje trženjskih odnosov
  • Primož Hvala: "Samo" drugačna filozofija poslovanja
  • Mitja Pirc: Analitični CRM oziroma kako iz podatkov dobiti informacije, iz informacij pa znanje
  • Charles Stiffler, Vessna Luzar-Stiffler: "Is our beer brand concept on target?": MDPREF positioning reveals the impact of media and distribution "spend" on CRM
  • Charles Stiffler, Vessna Luzar-Stiffler: Customer relationship management research: How to spot, understand and respond to marketplace change signals

Četrti sklop: Blagovne znamke in ugled
  • Klement Podnar: Velik ugled še ne pomeni konkurenčne prednosti
  • Lenka Žlajpah: Ali spomini prodajajo?
  • Viktor Vauhnik, Barbara Zmrzlikar: Z novo identiteto blagovne znamke v boj s konkurenti

Peti sklop: Medijsko planiranje
  • Janja Božič Marolt, Andrej Hartman, Dejan Možic: Integracija kvantitativnih in kvalitativnih raziskav - kreativna uporaba podatkov o branosti
  • Brigita Femec, Andraž Zorko: Merjenje branosti z metodo deklarirane pogostosti branja - preverjanje metode

Šesti sklop: Finančni odnosi z javnostmi
  • Marjeta Tič Vesel, Aleš Razpet, Dejan Verčič: Komuniciranje s finančnimi javnostmi v Sloveniji
  • Aleksander Šimon: Vloga finančnega analitika na slovenskem trgu kapitala

Sedmi sklop: Marketing in internet
  • Marko Kryžanowski: Elektronsko poslovanje na avtomobilskem trgu v Sloveniji
  • Andrej Remškar, Barbara Zmrzlikar: Zanimiv in koristen nakup izdelkov za dom in prosti čas v spletni trgovini
  • Lenka Žlajpah: Nove oblike merjenja učinkovitosti spletnih oglaševalskih akcij

Osmi sklop: Prodaja in direktni marketing
  • Jože Urh: Kako doseči vrhunsko prodajo - prodaja 2005
  • Vinko Filipič: Posebnosti direktnega marketinga - "Geomarketing"

Deveti sklop: Tržno raziskovanje
  • Vasja Vehovar, Katja Vukčevič, Gašper Koren, Uroš Matelič: Merjenje uporabnosti spletnih predstavitev
  • Tanja Kavran: Kažipot do zadovoljnega kupca
  • Branko Žnuderl: Predtavitev novega sklopa raziskovalnih orodij

Deseti sklop: Primeri marketinških primerov na tujih trgih
  • Robert Trnovšek, Bojan Korenini: Preživeti na vzhodnoevropskih trgih
  • Dragan Kesič: Razvojno-raziskovalne dejavnosti so pogoj uspešno poslovanje farmacevtske industrije
  • Majda Kuzma: Strateška vloga skrbnika blagovne znamke v mednarodni trgovini

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem