7. Marketinški fokus

03.04.2003 ob 15:00
7. Marketinški fokus z naslovom »Novi prijemi v prodaji« je potekal 3. aprila 2003 v Ljubljani.
Program:

15.00

Sprejem udeležencev

15.30–16.30

 

Lojze Bertoncelj: Veriga aktivnosti za uspešno spletno prodajo – primer Emka.si
Gorazd Oman (Avanta Lowe)  in vabljen Vito Komac (Zoom Promotion): Kako analizirati prodajno?

16.30–17.00

odmor

17.00–17.45

»Prisrčno preproste resnice«
Peter Frankl (Finance): Večna aida!
Boris Košir (Elan Line): Nagrajevanje prodajne ekipe – primer Elan
Matjaž Sirk (DHL): Ključni elementi planiranja prodaje – primer DHL*

17.45–18.00

odmor

18.00–19.00

Okrogla miza: Ključna področja uspeha prodaje 2010

Sodelujejo: Jože Urh (Mercuri International), Marko Vončina (Zavarovalnica Maribor), Boris Košir (Elan) in Andreja Anžur (Časnik Finance).

*vabljen

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem