[7. SMK] Bela hiša Slovenskega marketinga

27.05.2002 ob 9:00
Predsednik programskega sveta je bil Janez Damjan, Sartes, ostali člani programskega sveta pa Pedja Ašanin Gole (Dars), mag. Primož Hvala (Finance), dr. Damijan Mumel (EPF Maribor), mag. Aleksandra Pisnik (EPF Maribor), Iztok Sila (Agencija Imelda), Milena Štular (Unilever), mag. Rudi Tavčar (Gral Iteo), Jože Urh (Mercuri International).
Naslov tokratne konference je bil "Bela hiša Slovenskega marketinga".

Prvi sklop: Tržne raziskave v akciji
  • Rudi Tavčar: Tržne raziskave na razpotju med povezavami in tekmeci
  • Darja Ivanuša: Kakšne pasti nas čakajo pri merjenju zadovoljstva s storitvami
  • Eva Kostanjšek in Zenel Batagelj: Prenova longitudinalnih raziskav in kako priti do še uporabneših rezultatov
  • Nives Žun, Toni Gril, Primož Cimerman: Anketiranje po pošti ali internetu - različni respondenti ali različni odgovori?
  • Dejan Možic, Janez Jereb: Prednosti in slabosti metode samoizpolnjevanja pri raziskavah na velikih vzorcih in njihova uporabnost za naročnika
  • Janko Hočevar, Patricia Cucin, Urša Reja: Uporavnost časovnih vrst pri napovedovanju investiranja v oglaševanja in vplivu oglaševanja na profajo
  • Mateja VIdečnik: Kako izvemo tisti, česar nam potrošnik ne zan, ne more ali noče povedati?

Drugi sklop: Marketinški prijemi slovenskih podjetih na tujih trgih
  • Jim Murrow: Slovenia's once and future comeptitive advantage
  • Irena Vida, Tanja Dmitrović: Nekateri dejavniki nakupnega vedenja porabnikov na jugovzhodnih trgih
  • Vesna Žabkar, Maja Makovec Brenčič: Nakupno vedenje medorganizacijskih porabnikov na trgih JV Evrope
  • MArija Vrtačnik: Slovenska hiša mode
  • Muris Čičic, Nenad Brkić: Advertisitn industry in Bosnia and Herzegovina: Born again

Tretji sklop: Uvajanje in uporavljanje blagovnih znamk
  • Andraž Zorko: S celostno raziskovalno podporo do uspešnega novega izdelka
  • Mateja Kos: Slovenske železnice - Uvajanje blagovne znamke/produkta ICS
  • Gregor Cuzak: Kako do marketinške strategije
  • Peter Geršič, Klement Podnar: Soznamke in problematika ujemanja identitete tržnih znamk v soznamki
  • Alenka Repič: Nastop blagovnih znamk na trgu: Skupno ali ločeno?
  • Irena Setinšek, Barbara Vodopivec: Oglaševalska dediščina bank in njen vpliv na uporabnike bančnih storitev
Četrti sklop: Marketing in odnosti z javnostmi - od dominacije do sodelovanja
  • Pedja Ašanin Gole: Marketing in odnosi z javnostmi: Od dominacije do sodelovanja

Peti sklop: Kako uveljaviti svojo vlogo v podjetju
  • Toni Balažič, Rudi Tavčar: Tržan usmerjenost podjetja - ključni dejavniki uspeha sodobne organizacije
  • Boštjan Ložar: Definiranje vrednosti, ko jo podjetje zagotavlja kupcem - uspešni razvojno-prodajno-tržni koncept
  • Vladimir Gabrijan: Značilne marketinške kompetence podjetij v Sloveniji
  • Boris Snoj, Vladimir Gabrijan in Damijan Mumel: Primerjava poslovnih naravnanosti podjetij v Sloveniji v letih 1995 in 2001

Šesti sklop: Brez dobrih izhodišč ni dobrih akcij
  • Iztok Sila: Takaj sploh potrebujemo marketinški brief?
  • Mitja Tuškej: Kako do marketinškega briefa
  • Boštjan Prijanovič: Kako za svoj denar dobiti čim več - motivacija oglaševalske agencije
Sedmi sklop: Novi prijemi v prodaji
  • Tadej Gosak: Category management za blagovne skupine s področja kozmetike
  • Adreja Anžur-Černič: Uporaba kriterij uspešnosti prodajne ekipe - primer poslovni dnevnik Finance

Osmi sklop: Marketing in internet
  • Lojze Bertoncelj: Kaj se lahko naučimo iz resničnosti internetnega trgovanja v Sloveniji?
  • Gašper Koren, Vasja Vehovar, Vesna žabkar: Kako deluje spletni spomin?
  • Boris Kragelj, Blaž Miheljak: Evalvacija spletnih prestavitev
  • Primož Vimerman: Kako do "živega" foruma in kaj forumi ponujajo podjetjem

Deveti sklop: Življenjski stili v medijski družbi
  • Breda Luthar, Samo Koprivnik, Blanka, Tivadar: Etika in estetika bivanja - Slovenija v 21. stoletju

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem