8. Marketinški fokus

20.05.2003 ob 15:00
Marketinški fokus je osmič zapored potekal 20. maja 2003 v Ljubljani.
Program:

15.00–16.15

Mojca Lukančič (Kolinska): Kako v boj s trgovinskimi znamkami?
Mateja Jesenek (Mercator): Kako vidimo prihodnost trgovinskih znamk?

16.30–17.45

Zenel Batagelj (Cati): Kako do vrednosti blagovne znamke?
Janez Jereb (Mediana IRM): O vsem čem se odločamo pri segmentaciji - primer bančnih storitev
Metka Hrovat (Elan): Izzivi upravljanja mednarodne blagovne znamke - primer Elan

18.00–19.00

Jana Šušteršič (Futura DDB): Primer co-brandinga - Peugeot/Elan
Mitja Tuškej (Formitas BBDO): Kako analiza percepcije blagovne znamke vpliva na strategijo? - primer Citroen

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem