[8. SMK] Preživeti in uspeti v evropski uniji

27.05.2003 ob
Naslov tokratne konference je bil "Preživeti in uspeti v evropski uniji".
Janez Damjan: Preživeti in uspeti v EU: Marketinški pogled

Prvi sklop: Tržne napovedi in pričakovanja pred vstopom v EU
  • Vojka Ravbar: Priložnosti in pasti za slovenska podjetja po vstopu v EU
  • Jože Pavlič Damijan: Makroekonomski učinki vkjučitve v EU na Slovensko gospodarstvo
  • Peter Ješovnik: Pripravljenost slovenskih podjetij na prevzem evropskih pravil igre

Drugi sklop: Slovenske blagovne znamke v Evropi
  • Simon Anholt: Big Brands from small places
  • Jure Marn, Zdenka Ženko: Evropska znamka kot instrument virtualnega kolonializma

Tretji sklop: Večja učinkovitost tržnega komuniciranja
  • Nada Mihelec, Mateja S. Lavrič: Odnosi z javnostmi v vlogi promocije izdelkov oz. storitev in blagovnih znamk
  • Lenka Žlajpah: Model za merjenje učinkovitosti oglaševalskih akcij
  • Bruno Završnik, Damjana Jerman: Marketinško komunikacijski splet na medorganizacijskem trgu

Četrti sklop: Inovativni načini osvajanja kupcev
  • Matjaž Maček, Mojmir Ocvirk, Ladeja Godina Košir: Model srčnega utripa
  • Vinko Mandl: Aromamarketing - aromaterapija za podjetja
  • Marko Senegačnik: Vpliv glasbe v prodajalnah na drobno na nakupno vedenje porabnikov

Peti sklop: Novi pristopi tržnega raziskovanja
  • Roman Zatler: Zajemanje podatkov z uporabo mobilnih telefonov
  • Miha Vogelnik, Bojana Pleterski: Statistika ali data mining, to je zdaj vprašanje
  • Andraž Zorko, Brigita Femec: Vemo, kaj merimo

Šesti sklop: Razvoj marketinga v slovenskih podjetjih
  • Aleš Petejan, Boris Snoj, Borut Gaber: Ocena sprememb v okolju podjetij v Sloveniji po posameznih panogah
  • Aleš Petejan, Boris Snoj, Borut Gaber: Dejavniki pozicioniranja podjetij
  • Aleš Petejan, Boris Snoj, Borut Gaber: Sta management človeških virov in interno komuniciranje povezana z uspešnostjo podjetij?
  • Martina Konič: Tržna naravnanost in uspešnost malih podjetij v Sloveniji
  • Mojca Maher, Irena Vida: Etnocentrizem in življenjski slogi slovenskih porabnikov

Sedmi sklop: Internetni marketing
  • Boris Kragelj: Rekonstrukcija uspešnosti spletnega nastopa
  • Rok Hrastnik: Praksa spletnega trženja v tujini
  • Matija Hiti, Nadja Kos: Odločilni djeavniki načrtovanja spletnih strategij
  • Matjaž Robinšak, Zenel Batagelj, Andraž Zorko: Spletne strani medijev - kako učinkujejo na branost časopisov?

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem