9. Marketinški fokus

20.01.2004 ob 14:00
9. Marketinški fokus je potekal v Ljubljani, 20. januarja 2004.
Program:
 

14.00–14.30

Prihod udeležencev

14.30–15.45

Rudi Tavčar (Gral-Iteo): 2004 - leto nasprotij ali leto povezav? (napoved razvoja tržnih raziskav v Sloveniji v 2004)
Damjan Pintar (OKS) in Janja Božič Marolt (Mediana): Kako oceniti potencial nove storitve - primer igre na srečo
Darja Ivanuša (Spem): Repozicioniranje blagovnih znamk na osnovi tržnih raziskav

15.45–16.00

Odmor

16.00–17.30

Janja Božič Marolt (Mediana): Potreba po mednarodni (napoved razvoja tržnih raziskav v Sloveniji v 2004)
Zenel Batagelj (Cati): Od analize znamke do primerjav med izdelčnimi skupinami
Rok Hrastnik (Finance): Analiza in ukrepi za večjo učinkovitost e-mail komunikacijskih aktivnosti - na primerih akcij Gambit Trade, Donos in Finance
Patricia Cucin (Aragon): Navidezna in dejanska moč priklica oglaševanja pri vrednotenju njegove učinkovitosti

17.30–17.45

Odmor

17.45–18.45

Zenel Batagel (Cati): »Tuji trendi v trženjskih raziskavah tudi pri nas?« (napoved razvoja tržnih raziskav v Sloveniji v 2004)
Niko Slavnic (Pristop): (Ne)uporabnost tržnih raziskav pri vpeljavi poslovnih inovacij na trg - primer 080-1-LECE
Petra Oseli (Gral Iteo): Pasti in priložnosti online skupinskih diskusij – Primer spletnih trgovin z izdelki vsakdanje rabe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem