[9. SMK] Marketing v poslovni strategiji – pot do uresničitve

01.06.2004 ob 10:00
Naslov tokratne konference je bil "Marketing v poslovni strategiji – pot do uresničitve«.
Peter Kraljič: Strategije Slovenije po vstopu v Evropsko unijo - Izzivi, priložnosti in potreba po ukrepanju
Gerdt Larsson: Chanfe and Competitiveness - "Your Strategy or Our"?!

Prvi sklop: Kako izbrati pravo marketinško strategijo
  • Emil Tedeschi: Atlantic Grupa
  • Franja Ridzi: Vpliv načrtovanja in izbira marketinške strategije na rezultat poslovanja podjetja
  • Mateja Jesenek, Mojca Avšič: Oblikovanje trženjske strategije v Mercatorju - koliko teorije je v praksi?
  • Philippe Boutie: "Marketing into the EU - Niche, Follower, Challenger, which strategy? Are the "obvious" options the obvious ones?
  • Uroš Cvetko: Usklajenost podjetja z marketinško strategijo - ključ do uspeha v konkurenčnem okolju

Drugi sklop: Uresničevanje prodajnih strategij
  • Davor Fabčič: Implementacija tržnih strategij z upravljanjem prodajnih procesov
  • Maja Cerar: Kako obdržati stare in pridobiti nove potrošnike - merjenje zadovoljstva potrošnikov
  • Goran Stamenčić: Program zvestobe Zvezdice
  • Jeroen Schipper: Customer Care and Contact Centers; The customer service infrastucture in the future

Tretji sklop: Preprosta kompleksnost tržnih raziskav - ko gozd pokaže več kot drevo
  • Marko Šmid: Uporaba metod za odkrivanje znanj iz podatkov v trženju
  • Klement Podnar, Tomaž Kolar, Zenel Batagelj: Z naprednim merjenjem moči znamk do poglobljenih informacij o delovanju blagovnih znamk
  • Slavica Prijon: Vloga raziskovalcev v procesu uporavljanja blagovnih skupin - Upravljanje blagovnih skupin skozi oči raziskovalca in svetovalca
  • Janja Božič Marolt, Janez Jereb: Enostavno do celovitega poznavanja uporabnikov konkurenčnih blagovnih znamk v blagovni skupini: življenjski slogi in spremljanje medijev med potrošniki

Četrti sklop: Mednarodni vidiki uporavljanja blagovnih znamk
  • Alenka Pulec: EU, povod ali razlog? "Zdaj ko prihaja Evropa, moramo pa res kaj narediti!"
  • Irena Setinšek: Kazalci uspešnosti lansiranja nove blagovne znamke - primer Argete na slovenskem in hrvaškem trgu
  • Suzana Bagari, Vesna Vujanović: Krovna blagovna znamka Kolinska - del poslovne strategije za doseganje večje konkurenčnosti in prilaganjanje Kolinske lokalnim trgom in trgom EU
  • Aleksander Uranc: Uvanjanje blagovne znamke Gorenje na evropski trg - izzivi in nevarnosti

Peti sklop: Marketinške strategije uspešnih mednarodnih podjetij na trgih JV Evrope
  • Agota Kovacsvolgyi, Medeja Lončar: Siemens Mobile and Siemens Mobile Phones marketing strategy in the CEE region - respect the diversity
  • Irena Kocjan: "Multibranding" v poslovnem sistemu Save Tires
  • Klaus Schweighofer: Styria Medien AG - Basic Marketing Strategy
  • Rudolf Bretschneider: Why GfK moved early (to CEE)?

Šesti sklop: Od ideje do nove blagovne znamke - izzivi implementacije
  • Janez Damjan, Urban Kramberger: Koordinacija poslovnih funkcij za uspešno uvajanje novega izdelka na starem trgu
  • Emanuela Kristan, Toni Gril, Janko Hočevar: Konfiguracija optimalne ponudbe - raziskovalni splet ob lansiranju novega izdelka
  • Mojca Frančeškin: Uvajanje novega izdelka v visoki tehnologiji - primer Libera
  • Jure Pohar, Romana Dernovšek: "Vse enaki - vsi nerazpoznavni". Kjer vse mislijo enako, nihče ne smili veliko

Sedmi sklop: Tržno komuniciranje kot del poslovne strategije
  • Jadranka Jezeršek Turnes, mag. Nada Mihelec: Ko blagovne znamke prestopijo meje. Spremembe komunikacijske strategije ob vstopu na globalni trg
  • Barbara Zbačnik, Vesna Žabkar: Oglaševalski pozivi: Teoretični vidiki in praksa oglaševalskih agencij v Sloveniji
  • Robert Rolih: Tržno internetno komuniciranje na globalnem trgu: primer podjetja Iskra Avtoelektrika, d.d.
  • Urša Legan: Zaposleni kot učinkovit medij pri komunikaciji z odjemalci

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem