[B2B KONFERENCA] Od dobavitelja do strateškega partnerja - preobrazba skozi marketing

10.10.2018 ob 09:00
Prva B2B konferenca je v Klub Cankarjevega doma privabila več kot 120 direktorjev, podjetnikov, marketingašev in prodajalcev iz velikih, srednjih in majhnih slovenskih B2B podjetij. Tudi letos za vas pripravljamo vsebinsko bogat program, katerega rdeča nit je podrobno spoznavanje potreb, vedenja in izzivov naših kupcev. Na B2B konferenci ne bomo razmišljali o tem, kaj bi lahko bilo in kaj vse bi lahko počeli. Predstavljeni bodo konkretni primeri aktivnosti in rešitev, ki delujejo v praksi.
Na letošnji B2B konferenci bomo dobili podroben vpogled v potrebe, vedenje in izzive naših kupcev. Med drugim bomo odgovorili na vprašanja:
  • Kako dobro B2B podjetja razumejo svojega kupca in njegove potrebe?
  • Kako bolje spoznati kupca in njegove potrebe?
  • Kako spoznanja o kupcu prevesti v razumevanje njegovega vedenja?
  • Kako kupca spremeniti v strateškega partnerja?
Soočili se bomo z izzivi kupcev in ugotavljali, kako rešitve za njihove izzive predstaviti na preprost, razumljiv in zanimiv način. 

Znanih je že nekaj govorcev:
  • Dr. Mark Pleško, Cosylab: Pri kompleksni prodaji vsi v podjetju prispevajo k razvoju in ohranjanjudobrega odnosa s stranko — praktične izkušnje 
  • V prispevku bomo spoznali, kako v zelo specializirani storitveni dejavnosti prepričati stranke, da vaše podjetje razume njihov specifičen problem in da ste prav vi pravi naslov za reševanje njihovih izzivov. Iz prve roke bomo izvedeli, kako doseči, da vsi deli podjetja, od marketinga do prodajalcev in inžinirjev, razumejo svojo vlogo v odnosu do stranke in vsi predstavljajo podjetje v enotni želeni podobi ter prispevajo k dolgoročnemu zadovoljstvu strank. Koristno za vse, ki se soočate z izzivi kompleksne prodaje in kjer se sodelovanje s stranko ne konča pri zaključeni prodaji, temveč se nadaljuje na tehničnem delu, proizvodnji in še marsikje drugje. 
  • Neža Ilovar, Danfoss Trata: Obvladovanje podatkov kot osnova za začetek gradnje partnerstva
    V prispevku bomo spoznali, kako je reakcija kupca povzročila, da so v podjetju povsem spremenili odnos do upravljanja podatkov – kod, informacij o strankah, slik, želja strank, komunikacije s strankami … Če so v preteklosti ideje rasle zgolj na idejah inženirjev, je sedaj vključenost strank veliko večja. Če smo prej komunicirali s stranko povsem nepovezano preko različnih kanalov, je sedaj komunikacije veliko bolj koordinirana. Vse to je možno ob boljšem upravljanju podatkov. Kako poteka tak proces postavljanja drugačnega upravljanja podatkov v praksi, bo prikazano v tem prispevku. Koristno za vse, ki želite imeti boljši pregled nad željami, problemi kupcev, komunikacijo s kupci …
  • Lijana Kocbek, Boxmark Leather: Širitev v nove panoge: Izzivi in pasti pri razvoju novih produktov in trgov
    V prispevku bomo spoznali izkušnje podjetja Boxmark pri širitvi v nove panoge. Tradicionalno zavezani proizvodnji usnjenih prevlek za avtomobilsko industrijo so se s pravo mero entuzijazma in veliko mero vere, da nove poslovne ideje usresničijo v praksi, na lokaciji v Sloveniji odločili za vstop v dve povsem različni panogi – letalsko industrijo in industrijo luksuznega outdoor pohištva. Kaj je vzpodbudilo drzno odločitev in kako so pridobili podporo tujih lastnikov? Kaj so bili izzivi in kaj pasti pri iskanju novih kupcev in razvoju novih tržnih poti? Kako osvojiti znanja o navadah novih kupcev ter razviti nove kompetence za tekmovanje z že uveljavljenimi tekmeci? Kaj narediti ko se odločiš, da bo tvoj izdelek globalen za luksuzne kupce? Je bila drznost tisti ključni faktor, zaradi katere danes že žanjejo prve uspehe v novih panogah? Koristno za vse, ki iščete načine širitve svojega programa, iskanje novih partnerjev…Zanimivo za vse, ki imate pogum vstopiti v nove panoge.
  • Barbara Hafner, Knauf Insulation: Kako doseči »customer centricity« v praksi – interno in eksterno
    Na koncu smo vsi odvisni od naših kupcev. Zato tolikšna potreba po usmerjenosti celotne organizacije v kupce. Kako to doseči navzven in kako znotraj organizacije? V prispevku o povezanosti prvega in drugega ter o nekaj praktičnih aktivnosti, ki so jih v Knauf Insulation izvedli, da bi dosegli eksterno in interno usmerjenost v kupce.
  • Jure Jezeršek, Jezeršek gostinstvo: Kako v storitveni dejavnosti uspeti na mednarodnem trgu? Z drugačnostjo. Kako biti drugačen?
  • Razkrili vam bomo, kako je družinsko podjetje Jezeršek gostinstvo uspelo s svojim drugačnim konceptom cateringa osvojiti mednarodne kupce v panogi, ki že dolgo obstaja. Kako torej v B2B okolju prodreti med uveljavljene igralce? Ker gre za storitveno dejavnost, bomo slišali tudi nekaj nasvetov, kako zagotavljati vrhunsko kakovost storitve na različnih trgih. Koristno za vse, ki jih zanima prodor v zrelih dejavnostih.
  • Jure Mlakar, Mikro+Polo: Izzivi širitve produktnega portfelja – praktične izkušnje
    Mikro+Polo je osnovno ponudbo dopolnilo z opremljanjem laboratorijev s pohištveno opremo. Takšna razširitev prodajnega portfelja prinese spremembe v sogovornikih (čeprav je lahko isti kupec), sprememba segmenta oz. skoraj panoge zahteva upoštevanje njihove specifičnosti. O teh izkušnja, kaj pomeni razširiti produktni portfelj, bo govora v tem prispevku. Koristno za vse, ki razmišljate o dopolnjevanju portfelja, o še celovitejšem zadovoljevanju potreb svojih kupcev.
  • Ajda Cuderman, Petrol in Geni Arh, Arhea: Kako B2B raziskave pomagajo do boljše ponudbe in osredotočenosti na kupce – praktičen primer
    Prvi korak na poti do delovanja osredotočenega na kupce je, da kupca dobro spoznamo. V prispevku bo prikazano, kako Petrol uporablja raziskave za izboljševanje svojih celovitih storitev ter ustvarja dolgoročna partnerstva s kupci, kjer obe strani prevzemata aktivno vlogo, tudi pri pridobivanje sredstev, prevzemanju tveganj in stalnem izobraževanju ter uvajanju novosti (model energetskega pogodbeništva). Korisnto za vse, ki želite spoznati prakso uporabe raziskav kupcev v B2B poslovanju.
  • Inna Tokarev Sela, SAP
  • V prispevku bomo slišali, zakaj je danes video osrednje orodje za zbiranje podatkov in kako pomembna je analiza video vsebin in njegovega učinka. Predavateljica bo prikazala, kako se strojnega učenja lotevajo splošna orodja, kako nekatera bolj osredotočena in kako tista, ki so nekje vmes. Skozi predavanje bo razmišljala o tem, kako se bodo mediji v prihodnosti lotevali analize in testiranja svojih vsebin, pri čemer bodo že ob samem predvajanju vsebine prejemali veliko količino podatkov o njeni učinkovitosti, kar bo močno vplivalo tudi na oglaševalce. Za konec bo predavateljica razkrila nekaj konkretnih primerov učinkovitega oglaševanja v digitalnem svetu.
>> PREBERITE VEČ

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem