[B2B MARKETING] Ustvarjanje vsebin v B2B

14.11.2017 ob 17:00
V torek, 14. novembra, vas ob 17:00 vabimo na novembrsko srečanje Sekcije za B2B marketing, na katerem se nam bosta pridružila Jasna Suhadolc (Viruta PR), ki svojim naročnikom pomaga vzpostavljati in izvajati učinkovit vsebinski marketing, ter Marko Vrbnjak (NiceLabel), ki bo razložil, kako se uspešno slovensko podjetje loteva ustvarjanja vsebin v B2B okolju. Skozi pogovor nam bosta omogočila izjemno uporaben vpogled v vsebine, ki navdušujejo B2B kupce. >>PRIJAVA
Vsebinski marketing nikakor ni rezerviran za B2C, ravno nasprotno. Dolgi in kompleksni nakupni procesi B2B sfere, ki so se v veliki meri že preselili na splet, odpirajo številne priložnosti za inovativne, informativne in prodajno učinkovite vsebine.

ISKALI BOMO ODGOVORE NA VPRAŠANJA:
  • Kateri so prvi koraki B2B vsebinskega marketinga?
  • Katera sredstva in koliko denarja potrebujemo?
  • Kje dobiti inspiracijo?
  • Kako izgleda naoljen "vsebinski stroj"?
  • Katere metrike moramo spremljati?

To so le nekatera izmed vprašanj, na katera bomo odgovorili v torek, 14. novembra, ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Če pa imate še kakšen vsebinski izziv, ki bi ga želeli rešiti, nam ga pošljite ob prijavi na dogodek.

PRIJAVA

Udeležba na srečanju Sekcije za B2B marketing je za vse člane DMS brezplačna.






 


DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem