[DMS DOGODKI] Čustvena inteligenca v svetu robotov

19.10.2018 ob 14:00
Umetna inteligenca je že nekaj časa "buzzword" v marketingu. A vendarle se pri razmisleku o tej temi navadno preveč osredotočamo le na tehnologijo in pozabimo na to, kar zares šteje. In to so ljudje. V petek, 19. oktobra, vas med 14:00 in 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana Viharnica, 3. nadstropje) vabimo na dogodek, na katerem bomo razmišljali o tem, kako čustveno inteligenco postaviti v središče našega delovanja v svetu robotov.  >> PRIJAVA
Dogodek organizira Sekcija za B2B marketing. Naša gostja bo Pauliina Jamsa (Siemens Global), ki v družbi Siemens zaseda pozicijo Global Senior Online Marketing Manager. Mednarodna strokovnjakinja za digitalni marketing bo pojasnila, kako lahko z uporabo čustvene inteligence zmagamo v tekmi, ki se odvija v svetu sodobnih tehnologij.

PRIJAVE
  • Dogodek je namenjen vsem članom Društva za marketing Slovenije, število mest pa je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav!
  • Dogodki Društva za marketing Slovenije se fotografirajo. Morebitne vaše fotografije bo DMS uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.





Pauliina Jamsa (Siemens Global) je strokovnjakinja za digitalni marketing. Njena velika strast je izkoriščanje sprememb za iskanje priložnosti, kar počne z združevanjem čustvene inteligence s tehnološkimi inovacijami. Skozi kariero je delovala na različnih področjih digitala, od mobilnih aplikacij do načrtovanja celovite digitalne izkušnje strank. Naša gostja je delovala tako na agencijski strani kot tudi na strani naročnikov - globalnih podjetij, kot sta Microsoft in SAP. Njen inovativen pristop k razmišljanju ji pomaga, da ljudem pomaga pri iskanju novih načinov za reševanje starih problemov. Pauliina Jamsa je skozi svojo kariero živela v petih različnih državah in govori sedem jezikov.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem