[DMS in SOZ] Sedem etičnih izzivov v oglaševanju

09.06.2017 ob 9:00
Tokrat vas vabimo na skupni dogodek Slovenske oglaševalske zbornice in Društva za marketing Slovenije. Tradicionalni SOZ-ov dogodek Dobro jutro, oglaševalci! smo naslovili Sedem etičnih izzivov v oglaševanju. Oglaševanje je stroka, ki ima veliko komunikacijsko moč in vpliva na mnoge segmente v družbi. Kakšna je morala oglaševalske stroke in katera etična prepričanja vodijo pri delu, bo tema tokratnega srečanja. Ani Ivandić (Edition Digital) se bodo v pogovoru pridružili Aljoša Bagola (Pristop), Milena Fornazarič (predavateljica in svetovalka), Enzo Smrekar (Droga Kolinska / Atlantic Grupa) in Špela Žorž (Grey Ljubljana). Dogodek bo potekal v petek, 9. junija 2017 ob 9. uri (Dvorana Uradnega lista, Dunajska 167, Ljubljana). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA

        
V pogovoru z Ano Ivandić (Edition Digital) bodo sodelovali Aljoša Bagola (Pristop), Milena Fornazarič (predavateljica in svetovalka), Enzo Smrekar (Droga Kolinska / Atlantic Grupa) in Špela Žorž (Grey Ljubljana).


Vabilo na dogodek Dobro jutro, oglaševalci!

Sedem etičnih izzivov v oglaševanju

Datum: petek, 9. junij 2017, 9:00–10:15
Lokacija: dvorana Uradnega lista, Dunajska 167, Ljubljana

V imenu Slovenske oglaševalske zbornice in Društva za marketing Slovenije prijazno vabljeni na zadnji dogodek SOZ-a Dobro jutro, oglaševalci! pred poletnim odmorom, ki bo tokrat potekal kot pogovor. Naslovili smo ga Sedem etičnih izzivov v oglaševanju. Oglaševanje je stroka, ki ima veliko komunikacijsko moč in vpliva na mnoge segmente v družbi. Kakšna je morala oglaševalske stroke in katera etična prepričanja kreatorje in oglaševalce vodijo pri delu bo tema tokratnega srečanja “Dobro jutro, oglaševalci!”.

Albert Camus je rekel: "Človek brez etike je divja zver, ki je spuščena na prostost."

Praviloma vsak posameznik zase verjame, da ima visoka etična načela. Vseeno pa se kot družba in posamezniki srečujemo vedno znova z izzivi, ki naša prepričanja postavijo na preizkušnjo. Pomembno je, da se o tem pogovarjamo in se vsake toliko časa pogledamo v ogledalo. Zato vas tokrat k pogovoru vabita SOZ in DMS skupaj.

Pogovor bo vodila Ana Ivandić, vodja kreative in marketinga Edition Digital, predsednica združenja agencij in članica UO SOZ. Pogovarjala se bo z gosti:

  • Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor, Pristop in priljubljeni kolumnist MM 
  • Milena Fornazarič, predsednica Oglaševalskega razsodišča, habilitirana visokošolska predavateljica in svetovalka
  • Enzo Smrekar, predsednik uprave Droga Kolinska / Atlantic Grupa,  predsednik združenja oglaševalcev in član UO SOZ
  • Špela Žorž, direktorica Grey Ljubljana, članica UO DMS in UO združenja agencij pri SOZ


Veseliva se srečanja!

Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS in Mojca Briščik, direktorica SOZ  


O SOGOVORNIKIH V POGOVORU

Aljoša Bagola, partner in izvršni kreativni direktor, Pristop

Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor na agenciji Pristop, že 17 let snuje največje tržno-komunikacijske projekte. Za svoje delo je prejel preko sto nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih ter bil po izboru strokovne revije Marketing Magazin večkrat razglašen za slovenskega kreativnega direktorja leta. Je redni član žirij festivalov doma in po svetu. Kot mladi kreativec leta je Slovenijo leta 2002 zastopal na največjem svetovnem oglaševalskem festivalu v Cannesu. Je kolumnist revije MM, že več let pa predava na FDV v Ljubljani.

Doc. dr. Milena Fornazarič, predsednica Oglaševalskega razsodišča, habilitirana visokošolska predavateljica in svetovalka

Milena Fornazarič je diplomirala iz novinarstva in mednarodnih odnosov na FSPN v Ljubljani, opravila MBA na Nizozemskem (The Netherlands Institute for Management, Maastricht, 1990) in magistrirala iz poslovodenja na Poslovni šoli Bled (2006). Doktorirala je iz trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na temo odnosov mladih do spletnega oglaševanja. Poklicno pot je začela kot novinarka gospodarske in zunanjepolitične redakcije Dela, bila vodja projektov na Poslovni šoli Bled ter več kot deset let direktorica projektov, izvršna direktorica in direktorica dveh oglaševalskih agencij (Studio  Marketing, Luna). Deset let je bila direktorica takrat največjega medijskega zakupnika družbe Media Pool in programska direktorica mednarodnega seminarja o medijskih trendih SEMPL. Od leta 2010 je v svojem podjetju Arista svetovalka za medijske in strateške projekte, svetuje pri reorganizaciji trženja in vodenja v več slovenskih medijskih hišah, agencijah in podjetjih. Je specialistka za medijski zakup, marketinške strategije in vodenje. Svetovala je tudi upravam več podjetij v prodajnih postopkih. Je habilitirana predavateljica na visokošolskem študiju trženja na Visoki šoli B2 pri predmetih Integrirane tržne komunikacije, Odnosi z mediji, Mediji in branding, na Katoliškem inštitutu ter na magistrskem študiju marketinga Fakultete Doba v Mariboru.

Enzo Smrekar, MBA, predsednik uprave, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, predsednik združenja oglaševalcev in član upravnega odbora SOZ

Enzo Smrekar je trženjsko naravnan strokovnjak s 32-letnimi delovnimi izkušnjami na področju menedžmenta. 18 let je preživel v vodilnih multinacionalkah, svojo poslovno pot pa je začel v podjetju Philip Morris in hitro napredoval do direktorja prodaje in marketinga. Z 29. leti je postal generalni direktor družbe Diageo za področje Slovenije, Hrvaške in BiH. V Droga Kolinski je kot član uprave COO vodil poslovanje z letnim prometom 380 mio evrov v 7 državah s skupno več kot 3.000 zaposlenimi. Sodeloval je pri integracijah in pripojitvah družb (Droga in Kolinska, Grandprom, Soko Štark, Tobex), ter pri reorganizacije skupine DK v sodelovanju z družbo Stearn & Stewart. Leta 2010 je vodil prodajni proces Droge Kolinske, ki je bil uspešno zaključen s prevzemom s strani Atlantic Grupa. Ima pestre podjetniške izkušnje s start up-i s področja poslovnega svetovanja in marketinga. Je predsednik upravnega odbora družbe  Prva osebna zavarovalnica, predsednik Slovenskega združenja oglaševalcev in član upravnega odbora SOZ ter predsednik Smučarske zveze Slovenije.

Špela Žorž, direktorica Grey Ljubljana, podpredsednica DMS in članica upravnega odbora združenja agencij pri SOZ

Špela Žorž je v 17 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA ter Grey Ljubljana) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, kot so Ljubljanske mlekarne, NLB, Pivovarna Laško, Renault, Opel, Gorenje, Bayer, GSK, Wrigley, Zavarovalnica Triglav … Danes je direktorica agencije Grey Ljubljana. V času njenega vodenja od leta 2012 je agencija Grey Ljubljana dosegla opazno rast v sicer slabem ekonomskem ozračju, močno okrepila svoj kreativni izraz ter reorganizirala interne procese z namenom ponujanja popolnoma integriranih storitev. Grey Ljubljana je na SOF 2017 osvojil najvišje priznanje Agencija leta in s tem vrh najbolj kreativnih slovenskih agencij. V letih 2004–2010 je bila članica organizacijskega odbora Effie, leta 2012 članica drugostopenjske žirije Effie, v letih 2013–2014 pa predsednica Effie. Aktivna je kot predavateljica (SMK, Fanfara, Marketinški fokusi, DMS srečanja) in pisateljica objavljenih člankov in prispevkov (MQ, Zbornik SMK, splet …). Špela je od leta 2015 aktivna članica ter podpredsednica Upreavnega odbora DMS za obdobje 2017-2020. Vključuje se tudi v delo in je članica aktualnega Upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij pri SOZ.

Ana Ivandić, vodja kreative in marketinga Edition Digital, predsednica združenja agencij in članica UO SOZ

Ana Ivandič je v oglaševanju že skoraj 25 let.  V komunikacijski agenciji Formitasu BBDO se je prva leta kalila kot tekstopiska, nato prevzela odgovornost kreativne direktorice na projektih in kasneje komunikacijske strateginje agencije ter tudi direktorice agencije. V dolgih letih kreativnega dela z ekipo Formitas BBDO je soustvarjala mnoge uspešne blagovne znamke in učinkovite oglaševalske zgodbe, kar so potrjevali tako uspehi na festivalih kot rezultati akcij na trgu. Iskanje novih, inovativnih pristopov v nagovoru ciljnih skupin ji je bilo vedno izziv, zato je širila svoje znanje na področju kreativnega zakupa medijev ter novih tehnologij. Svoje praktično kreativno in strateško znanje je vedno z veseljem delila in še vedno deli na različnih predavanjih ter v žirijah SOF (2016 je žiriji tudi predsedovala), Effie, Sempl, Outstanding, Pomp. Z začetkom 2015 se je po 22 letih agencijskega življenja pridružila ekipi tehnološkega podjetja Edition Digital, ki deluje na mednarodnem trgu. Nov izziv je našla v svetu tehnologij, namenjenih spletnemu založništvu ter vsebinskemu marketingu. V slovenskem oglaševalskem prostoru je že leta izredno aktivna pri različnih strokovnih pobudah in aktivnostih, trenutno je predsednica združenja agencij ter članica upravnega odbora SOZ.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem