[FANFARA] 11. Študentska marketinška konferenca

22.03.2018 ob 09:00
22. marca svoja vrata odpira 11. študentska marketinška konferenca Fanfara, ki s skrbno pripravljenim programom in odličnimi govorci vsako leto privabi več kot 300 študentov in drugih obiskovalcev. Konferenco pripravlja ambiciozna in zavzeta ekipa naše študentske sekcije, letos pa bo konferenca prvič potekala na novi lokaciji - v Kinu Šiška. >>PREBERI VEČ
Fanfara je največja študentska marketinška konferenca, ki jo že enajsto leto zapored organizirajo člani ŠSDMS – Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije. Celodnevni dogodek s predavanji znanih imen iz sveta marketinga, ki omogoča stik z najboljšimi strokovnjaki različnih področij marketinga, organizira zavzeta 29-članska ekipa, ki jo združuje skupni cilj: uspešna organizacija in pristna izkušnja na največji študentski konferenci, obenem pa navdušiti navdušiti s skrbno izbranimi govorci, ki premikajo meje v marketingu.



Kot vsako leto doslej, ima tudi letos fanfara osrednjo tematiko. Rdeča nit enajste fanfare je prihodnost, ki bo tema številnih predavanj in dveh delavnic na konferenci. Pogledali bomo v prihodnost marketinga in poskušali ugotoviti, kaj se bo spremenilo. Napovedati smernice in o njih predebatirati z izkušenimi specialisti svojih področij (kriptovalute, e-privacy, GDPR, tehnologija, informacije, družbena omrežja, robotika), vse pa strniti v vprašanje: kaj bo to za marketing pomenilo?

Fanfare se vsako leto udeleži več kot 300 študentov in drugih obiskovalcev. Letos se bo prvič odvijala na novi lokaciji – v Kinu Šiška. Prepričani smo, da bomo s skrbno izbrano lokacijo udeležencem ponudili prijetno atmosfero za predavanja, delavnice in mreženje. Med predavanji bo čas tudi za odmore, namenjene druženju ob kavi in kosilu, poskrbeli pa bomo tudi za vzporedno dogajanje, ki bo zanimivo, bogato in primerno za vsakogar (npr. nagradne igre, fotografiranje, interakcija s sponzorji itd.). Fanfara je namenjena vsem, tako študentom kot zaposlenim, ki jih zanima marketing. Predstavlja nadgradnjo znanja, ki ga pridobijo študentje na fakultetah, saj dobijo vpogled v praktični svet marketinga. Tudi marketinški navdušenci in kritiki bodo lahko svoje mnenje delili z drugimi in si oblikovali nov krog poznanstev.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem