fANfARA 2009

08.04.2009 ob 9:00

Fanfara 2009, najglasnejša študentska marketinška konferenca,
se je letos, 8.aprila 2009, odvijala že drugo leto zapored (v dvorani Urška, na Gospodarske razstavišču v Ljubljani). Posebnost letošnje Fanfare sta bili dve okrogli mizi, nagradni natečaj ter  vzporedne vsebine.



PROGRAM:

  • Vesolje veselja - za (potencialne) uporabnike, SiOL in njegovo agencijo - Petra Lapajne, Pristop in Mitja Lazar, Telekom Slovenije.
  • Kako ujeti študente? - Andraž Zorko in Karin Jurman, Valicon
  • Komunicirajmo bolj učinkovito - Robert Hernec, Europlakat.
  • Twingo II ljubi - predstavitev akcije, nagrajene s srebrno nagrado Effie 2008 - Špela Žorž, Luna TBWA.
  • Mobilni telefon kot oglaševalski medij: danes ali jutri? - Igor Andrenšek, Sinhro (Mooble).
  • Ambientalni mediji: Ideje, ki presegajo okvirje - Damjan Koren, Fini oglasi.
  • Brand Business School in natečaj “Ustvari novo znamko!”
  • Internet je lahko strateška prednost - Tinkara Filač, Iprom.
  • Okrogla miza - Kreativa v marketingu - reševanje poslovnih problemov ali le izživljanje ustvarjalnih frustracij - vodi Iztok Sila, Telekom Slovenije. Gostje: Niko Kušar, Mobitel, vodja sektorja za tržno komuniciranje, Petra Krulc, Grey, kreativni direktor, Ludvik Uhan, Linxair, direktor, Gal Erbežnik, Publicis, kreativni direktor
  • Okrogla miza - “Kakšna služba v marketingu me sploh zanima?!” - vodi Marja Feldin, A.T. Kearney, manager.
Gostje: Mitja Tuškej, Formitas, strateg, Gordana Petek Ivandič, Belinka Belles, vodja strateškega marketinga, Katarina Valentinčič, Sonce.net, direktorica projektov, Tina Juršič, Mediapolis, medijska planerka, Enzo Smrekar, Skupina Droga Kolinska, COO.

VZPOREDNE VSEBINE

  • Predavanje: Caught in the action! Iskalni marketing - Andraž Štalec, Red Orbit.
  • Delavnica: Kaj je pošteno, iskreno, izvirno, zabavno, pripravljeno poslušati in se odzivati praktično takoj? Open brand! - Miha Rejc, Domenca.

Več informacij in slik z dogodka najdete na spletni strani Fanfara 2009.

Študentska marketinška konferenca je potekala pod okriljem ŠSDMS.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.