fANfARA 2010

14.04.2010 ob 9:00
fANfARA, prva študentska marketinška konferenca v Sloveniji,
ki jo je že tretje leto zapored organizirala Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, je letos potekala v sredo, 14. aprila 2010, na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Namenjena je predvsem študentom, željnim marketinškega znanja, trendov in idej za nadaljnje razmišljanje, ki jim znanje pridobljeno v šolskih klopeh ni več dovolj. Posledično je prevladovala rdeča nit letošnje fANfARE znanja in veščine, ki jih fakultete študentom marketinga ne ponujajo, čeprav si jih ti želijo in jih bodo v prihodnosti pri svojem delu zagotovo potrebovali.fANfARA – program:

Uroš Cvetko bo netil iskre, postavljal prava vprašanja in zahteval konkretne odgovore od sogovornikov. Njegovi gostje bodo Jadranka Jezeršek Turnes (Kontekst), Peter Curk (Si.mobil), Alenka Maher (Kadrovski inženiring) ter Tomaž Kolar (Ekonomska fakulteta).

VZPOREDNE VSEBINE

  • Moj imidž  na iskalnikih  Katja Klepec, Sonce.net
  • Celovita priprava raziskovalnega briefa  Manca Tominc, Mediana d.o.o.

Več informacij in slik z dogodka si lahko ogledate na spletni strani www.fanfara.net.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem