fANfARA 2011

06.04.2011 ob 9:00
Na celodnevnem neprofitnem dogodku so se letos zvrstila številna predavanja, delavnici in okrogla miza, katerih rdeča nit je bila: »Ker drugačno je privlačno!« Predavali so strokovnjaki, ki žanjejo uspehe v marketinških vodah doma ali zunaj meja, so inovativni, postavljajo smernice ter so zmagovalci in prejemniki nagrad. 

Udeležence sta na začetku nagovorili Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS in Helena Felc, predsednica ŠSDMS, ki je na kratko predstavila dogajanje in se zahvalila vsem ekipam, ki so za fANfARO dihale ter jo vneto pripravljale.

Led so prebili Jure Grilc in Mateja Grabar Premelč iz Telekoma Slovenije ter Simona Pirih in Drago Mlakar iz Pristopa, ki so predstavili akcijo »Vsi mislimo na najboljše«, ki je bila nagrajena za najboljšo kampanjo leta 2010 po izboru Marketing Magazina. V sledečem predavanju je zadišalo po pekovskih dobrotah, o prenovi blagovne znamke HappyPek so namreč spregovorili Tomaž Blatnik, Arik Gilboa in Boštjan Draženović iz Pekarne Blatnik.

Naslednji sklop predavanj je bil prav tako zmagovalno obarvan. Pridružili sta se Lučka Peljhan (I&S Aladin) ter Nika Furlan (Intra Lighting), ki sta udeležencem »osvetlili« razvoj podjetja Intra Lighting, s katerim sta osvojili naziv Podjetnik leta. Svojo plat zgodbe pa so predstavili tudi prejmniki nagrad zlati Effie – Klavdija Vidic (Si.mobil), Dalija Bungiča (LUNA/TBWA) ter Nina Obradović (Renault Nissan).

Letošnja fANfARA je gostila tudi dva tuja predavatelja. Svoje izkušnje sta z udeleženci delila Ivan Stanković, direktor najbolj kreativne srbske marketinške agencije v lanskem letu - Communis ter Roland Murauer, generalni direktor podjetja CIMA Consult & Management Itd. iz Avstrije, ki je eno vodilnih svetovalnih podjetij na področju ruralnega in urbanega načrtovanja v Srednji Evropi.

Popolnoma nov pristop k sponzorstvu sta predstavila Tina Kumelj iz Ljubljanskih mlekarn in polovica dua Slon in Sadež, Jure Karas. Glavni namen inovativnega že skoraj drastičnega sponzorstva je bil približati podjetje, ki temelji na tradiciji, mladim.

Za zaključek je fANfARA postregla z okroglo mizo na temo družbenih medijev – »Vsi drugačni, vsi na spletu«. Na vprašanja udeležencev o družbenih medijih so odgovarjali Matej Špehar, Jasna Suhadolc, Darja Počič, Eva Vrtačič in Matevž Klajnšek.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem