[GDPR V PRAKSI] Sistemi marketinške avtomatizacije in GDPR

17.05.2018 ob 16:00
Na tretjem izobraževanju v seriji GDPR v praksi se bomo posvetili spremembam, ki jih GDPR prinaša v orodja za marketinško avtomatizacijo. V četrtek, 17. maja (Triglav Lab, Dunajska 20, Ljubljana), bosta od 16:00 do 18:00 v naši družbi korporativna pravnica Zlatka Markovič in strokovnjak na področju digitalnega marketinga Gorazd Planinc (Vareo). >>PRIJAVA
Sistemi marketinške avtomatizacije in GDPR - poslovno informacijski pogled

Se ravno odločate o vpeljavi avtomatizacije, CRMja ali drugega marketinško prodajnega orodja, pa zaradi GDPRja ne veste, ali bi se tega sploh lotili. Razlogi za in proti:
  • Kaj morate paziti pri izbiri sistema v luči GDPR in vaših poslovnih zahtev?
  • Kako preveriti ali je vaš sistem skladen z GDPR uredbo?
  • Ponudnik sistema je izven EU, ali to pomeni, da ga ne smem izbrati?
  • Kako zagotoviti prenos podatkov v strojno berljivi obliki – kaj to sploh pomeni in kako preverim pri našem internem IT ali ponudniku storitve, da mi to omogočajo?
  • Kako zabeležiti privolitve in preklice privolitev ter zagotoviti izbris iz baze?
  • Primeri dobrih praks s stališča UX.
Sistemi marketinške avtomatizacije in GDPR - pravni pogled
Katere podlage za obdelavo in hrambo podatkov so potrebne za naslednje načine in kdaj potrebujem oceno učinka?
  • CRM in marketinška avtomatizacija v B2B
  • CRM in marketinška avtomatizacija v B2C
  • Sledenje strank po spletu (social listening, Google Analytics, sledenje in analiza obiskovalca na spletni strani – kaj si je pogledal, do kod je prebral, na kaj je kliknil)
  • Segmentiranje strank in ciljano komuniciranje
  • Profiliranje strank in prilagojene ponudbe
  • Ali lahko zahtevam osebne podatke v zameno za prenos vsebin ali uporabo aplikacij?
  • Kaj bo marketingašem sploh še dovoljeno spremljati o njihovih strankah, ali se vračamo za dve desetletji nazaj?

Zlatka Markovič je korporativna pravnica, ki si karierno pot gradi predvsem v gospodarskem pravu. Po opravljenem pravniškem državnem izpitu je bila višja pravosodna svetovalka na višjem sodišču. Izkušnje ima tudi v odvetništvu, zadnja leta pa se kot korporativna pravnica posveča zavarovalnemu pravu ter širši sferi civilnega prava. V okviru delovanja na področju varstva osebnih podatkov ima izkušnje s svetovanjem in postopki skladnosti poslovanja pri različnih podjetjih in organizacijah, s pripravo strokovnih člankov in izvedbo strokovnih predavanj ter s pregledi Informacijskega pooblaščenca.

Predavateljica se ukvarja z vzpostavljanjem skladnosti procesov poslovanja podjetij in organizacij s predpisi varstva osebnih podatkov, pripravljanjem notranjih aktov, privolitev posameznikov ter drugih dokumentov in pogodb s tega področja. Poleg tega tudi izobražuje zaposlene v podjetjih in organizacijah o pomembnosti področja varstva osebnih podatkov, aktivno pa je bila vključena tudi v podajanje pripomb in komentarjev na predlog ZVOP-2.
Gorazd Planinc, MBA, je samostojni svetovalec za področje učinkovite rabe digitalnega marketinga (Performance Marketing). V podjetju Vareo skrbi za svetovanje, planiranje in izvedbo učinkovitih digitalnih marketinških kampanj v podjetjih iz različnih industrij. Pred tem je na IEDC - Poslovni šoli Bled kot direktor marketinga in IT-ja skrbel za razvoj novih in inovativnih poti trženja na širšem evropskem trgu. Več let je na IEDC delal tudi kot IT direktor in izvedel veliko internetnih razvojnih projektov ter si pridobil dragocene izkušnje s področja implementacije poslovno informacijskih sistemov. Svojo kariero je začel v podjetju B2, kjer je kot certificiran Microsoft strokovnjak in predavatelj svoje znanje delil na različnih seminarjih, konferencah in pri svetovalnih projektih.

Celoten program dogodkov GDPR v praksi:
  • 24. april ob 17:00-18:30: Privolitve in soglasja za obdelavo osebnih podatkov, Matija Jamnik (Odvetniška pisarna Jamnik)
  • 10. maj: Ključna področja za zagotavljanje skladnosti, Rosana Lemut Strle (Odvetniška družba Pirc Musar), Gregor Cuzak (Ascaldera)
  • 17. maj: Sistemi marketinške avtomatizacije in GDPR, Zlatka Markovič, Gorazd Planinc (Vareo)
  • 24. maj: Sodelovanje pravne službe z drugimi oddelki v podjetju
Cena prijave:
  • ZA ČLANE: cena posameznega dogodka 35 €, cena za celotno serijo dogodkov GDPR v praksi 100 €
  • ZA NEČLANE: cena za posamezen dogodek 90 €



DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem