[GDPR V PRAKSI] Katera so ključna GDPR vprašanja po 25. maju

05.06.2018 ob 16:00
Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov GDPR je stopila v veljavo, podjetja so se vsako na svoj način pripravila in prilagodila, a procesi seveda še vedno potekajo. Veliko stvari se bo izoblikovalo šele skozi prakso, saj je še vedno veliko neznank. Na naš zadnji dogodek v seriji GDPR v praksi smo povabili 3 strokovnjake, ki nam bodo vsak s svojega zornega kota povedali, katerim področjem v povezavi z GDPR se moramo posvetiti po 25. maju. Z nami bodo Sandra Pjanić (General Affairs Specialist, Bisnode), Bojana Pleterski (DPO, Služba za varstvo osebnih podatkov, Mercator) in Jurij Žurej (prokurist Droge Kolinske d.d., direktor pravne službe Atlantic Grupe d.d.). V našo družbo vas vabimo v torek, 5. junija 2018, ob 16:00 (Triglav Lab, Dunajska cesta 20, Ljubljana). >> PRIJAVA
Izhodiščna vprašanja pogovora:
  • Postavili smo si pravne temelje za obdelave - kaj zdaj?
  • Izpolnjevanje pravic posameznikov: kateri so glavni izzivi?
  • Evidenca obdelav: poznamo vse obdelave podatkov?
  • Obdelovalci: imamo pravo sodelovanje?
  • DPO je novost: kako si zgraditi pravo pozicijo?
  • Ali so vsi zaposleni v podjetju seznanjeni z GDPR določili ali je to poznavanje omejeno na ozko skupino ljudi?
  • Kako zagotoviti maksimalno pripravljenost in usklajenost med oddelki (pravna služba, IT, marketing, finance …)?
  • Kako usklajevati uredbo in prakso in kako nam lahko pri tem pomaga zdrav razum?

Sandra Pjanić (Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov za Bisnode Slovenija in Hrvaška) je svojo karierno pot začela na Višjem sodišču v Mariboru, v zadnjih dveh letih pa se aktivno ukvarja s področjem varovanja osebnih podatkov v Bisnode Skupini, kjer je imenovana za pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov v Bisnode Slovenija in Bisnode Hrvaška.




Bojana Pleterski (DPO, Služba za varstvo osebnih podatkov, Mercator d.d.) se že vrsto let ukvarja s potrošnikom, njegovo zvestobo ter CRM sistemi. Najprej je potrošnikovo obnašanje analizirala skozi trženjske raziskave kot direktorica trženjskih raziskav in kasneje kot izvršna direktorica družbe CATI (danes Valicon). Po 5 letih se je usmerila v CRM, sicer še vedno močneje na analitičen del. Skoraj 10 let je v Mercatorju vodila CRM, kar pomeni definiranje strategije sistema zvestobe Pika, shema nagrajevanja, plačilna funkcija, analitika in izvedba CRM aktivnosti. Vloga DPO je sicer nadaljevanje dosedanjega dela na področju varstva osebnih podatkov, pa vendar tudi ovinek na karierni poti.


Jurij Žurej (prokurist Droge Kolinske d.d., direktor pravne službe Atlantic Grupe d.d. za Slovenijo, BiH in Rusijo) je doktoriral na pravni fakulteti iz področja medijskega prava ter deloval na katedri za civilno in gospodarsko pravo. Svoja poslovna znanja je pridobival na IEDC Bled, kjer je zaključil MBA. Bil je direktor Urada za intelektualno lastnino in je poznavalec avtorskega prava in prava intelektualne lastnine. Bil je tudi eden prvih svetovalcev v Uradu informacijskega pooblaščenca, ki je začel delovati v jeseni 2003. V tem trenutku je prokurist Droge Kolinske d.d. in direktor pravne službe Atlantic grupe d.d. za Slovenijo, BiH in Rusijo in v tej funkciji je bil vodja ekipe, ki je zaščitila barvo Argete.


PRIJAVA
  • ZA ČLANE: cena posameznega dogodka 35 €, cena za celotno serijo dogodkov GDPR v praksi 100 €
  • ZA NEČLANE: cena za posamezen dogodek 90 €

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem