[MARKETING TOPX] Business model generation (Jaka Kladnik)

07.12.2017 ob 16:30
Na zaključnem izobraževanju Marketing TOPX v letu 2017 se bomo pogovarjali o tem, kako s pomočjo poslovnih modelov marketing postavimo na vodilno mesto v podjetju. Primere uspešnih praks in odličnih orodij za upravljanje s poslovnimi modeli bo razkril Jaka Kladnik (Marand). S predavateljem se boste lahko pogovarjali tudi o vaših konkretnih primerih. Vsi, ki želite, da marketing postane vodilna vloga v podjetju, lepo vabljeni 7. decembra ob 16:30 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana) na letošnje zaključno izobraževanje Marketing TOPX. >>PRIJAVA
Decembrsko izobraževanje marketing TOPX je namenjeno vsem, ki se zavedate, da je (oziroma mora biti) marketing vodilna vloga v podjetju. A da si to vlogo zasluži, mora segati globoko v procese odločanja in razvoja poslovanja. Pri tem si lahko pomaga z najnovejšimi in najbolj vročimi orodji, ki jih uporabljajo najbolj uspešna globalna podjetja. Eno takih orodij je New Business Model Generation, orodje za definiranje poslovnih modelov.

IZHODIŠČNA VPRAŠANJA PREDAVANJA:
  • Kaj je »Job to be done« (po Claytonu Christiansenu)
  • Kako se bere Business Model Canvas?
  • Kako se izdela Business Model Canvas?
  • Kako se izdela Value Proposition Canvas?
  • Kakšna je vloga okolja v poslovnem modelu?
  • Kako implementirani poslovne modele?
  • Kako testirati poslovne modele?
PRIJAVA

Prijava na dogodek je brezplačna za člane DMS v skladu z vašim nivojem članstva. Za nečlane kotizacija za posamezni modul izboraževanja Marketing TOPX znaša 129 € + DDV.






Jaka Kladnik je growth hacker in agilni entuziast, ki verjame, da je marketing strateška funkcija v podjetju; če pa kje morda ni, mora taka nujno postati. Po 15 letih dela v prodaji, tudi kot njen direktor, v prodornih IT podjetjih, je ugotovil, da bi srca C(x)O direktorjev v podjetjih morala utripati neprimerno bolj v marketinškem ritmu. Zagrizel je v izziv tudi sam. Začel je nabirati svežo marketinško kilometrino v eni največjih italijanskih digitalnih agencij, bil solastnik enega najbolj uspešnih forumov ob prvem "boomu" interneta v Sloveniji, postal digitalni strokovnjak, licencirani Scrum Master in svetovalec uprav ter se zavezal trženjskemu pristopu, kjer je pomanjkanje sredstev možno nadomestiti z inovativnostjo, skalabilnostjo ter povezljivostjo podatkov in uporabnikov. Aha, pa včasih za prijateljskim omizjem sprejme tudi kakšno stavo, npr. da se da z uspešnim bloganjem v enem letu prebiti na naslovnico nacionalnega tiskanega časopisa. In se je …

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem