[MARKETING TOPX] Kako s sodobno poslovno inteligenco (BI) poiskati odgovore na strateška marketinška vprašanja?

09.05.2018 ob 16:00
Podatki so danes povsod okoli nas in glavna naloga poslovne inteligence je, da z uporabo različnih orodij, iz vse te množice izlušči informacije, ki nam pomagajo ustvarjati dodano vrednost. Dodano vrednost za naše stranke, ki si želijo čim bolj osebno obravnavo, najboljšo ponudbo in posledično dodano vrednost za naše poslovanje. O vse bolj aktualni marketinški temi bo v sredo, 9. maja, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana) predavala Andreja Štirn, direktorica služba za poslovno inteligenco v družbi Petrol. >> PRIJAVA
Kaj v Poslovni inteligenci iščemo v podatkih, je odvisno od vprašanj s katerimi se sooča naš posel. In prav marketing je pogosto največja in najbolj zahtevna stranka, ki ji nikoli ne zmanjka vprašanj. Podjetja, ki si zastavljajo prava vprašanja in izkoriščajo znanje, ki se skriva v podatkih, dosegajo diferenciacijo na trgu in ta jim omogoča, da prekašajo tekmece.

Kakšna vprašanja si bomo zastavili na izobraževanju Marketing TOPX:
  • Kaj so osnovni gradniki sodobne Poslovne Inteligence?
  • Katere so ključne vloge, znanja in kompetence pri gradnji in izkoriščanju rešitev Poslovne Inteligence?
  • Kako vzpostaviti sodelovanje med marketingom in eksperti za Poslovno inteligenco, da si bomo zastavili prava vprašanja in s tem postavili temelje za dober BI?
  • Kdaj uporabiti katero od sodobnih BI rešitev (samopostrežni BI, napovedna analitika, UI), da bomo povečali učinkovitost poslovanja?
  • Ali v naših podjetjih znamo izkoristiti prednosti, ki nam jih prinaša sodoben BI in kje so ključne vrzeli? 

PRIJAVE

Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS. Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV. Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.

Ključne informacije:
  • Lokacija: GZS, DImičeva 13, Ljubljana
  • Parkirišče: Garažna hiša GZS, vratarju povejte, da ste prišli na dogodek DMS
  • Trajanje: 16:00 - 19:30 (štiri šolske ure z vmesnim odmorom)






Andreja Štirn je direktorica službe za Poslovno inteligenco v Petrolu. Z odkrivanjem informacij se ukvarja že več kot 20 let. Poslovno pot je začela v podjetju SAS Institute, kjer se je že med študijem seznanila z področjem Poslovne inteligence. V začetku leta 2002 se je pridružila ekipi Si.mobila, kjer je vzpostavila oddelek za Tržno poročanje. Kot vodja kompetenčnega centra za BI je od leta 2003 skrbela tudi za gradnjo Podatkovnega skladišča. 2011 je združila vse analitične službe v podjetju (BI, Tržne raziskave in kontroling) v samostojno organizacijsko enoto Poslovnega Poročanja. Z združevanjem podjetij Si.mobil in Vip.mobile je prevzela tudi vodenje Business Inteligence skupine v Beogradu. Vsa leta je aktivno sodelovala pri koordinaciji korporativne strategije in pomagala oblikovati model ciljnega vodenja in nagrajevanja. Leta 2017 je, po 15 letih izzivov v telekomunikacijah, napočil čas za ustvarjanje novih zgodb. V Petrolu je danes njen največji izziv vzpostaviti sodoben podatkovno-analitični center, ki bo širil informacijsko kulturo v podjetju.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem