[MARKETING TOPX] Kako ustvarjati dodano vrednost? (Nastja Mulej)

16.06.2017 ob 8:30
Na junijskem izobraževanju Marketing TOPX: Kako ustvarjati dodano vrednost? se bomo ukvarjali s tem, kako s kreativnostjo in medsebojnim sodelovanjem izdelati poslovni model, ki temelji na podlagi naših idej in bo prinašal dobre poslovne rezultate. Z različnimi metodami kreativnega razmišljanja in inoviranja se bomo lotili izziva, kako ustvariti nov izdelek ali storitev z dodano vrednostjo. Rešitve za izziv, kako priti do ideje z dodano vrednostjo in jo nato realizirati bomo iskali s pomočjo mag. Nastje Mulej, mednarodne predavateljice, svetovalke in licencirane trenerke. V naši družbi vas pričakujemo v petek, 16. junija 2017, ob 8:30-12:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana E - medetaža). >> PRIJAVA
Kreativnost in sodelovanje sta osnova marketinga, a le malokdo zna oboje učinkovito združiti in obvladati: »Sveže ideje potrebujemo tako pogosto kot kruh in vodo. Pa vendar le redki vedo, kako priti do njih hitro in enostavno ter v velikih količinah. Najpogosteje preskočimo fazo pridobivanja informacij ali oblikovanja jasnega vprašanja. Včasih skočimo v vodo, ne da bi sploh vklopili možgane. Radi delamo tako, kot je delovalo včeraj. Pogosto se zapletemo, ker tisti, ki se spomni nečesa novega, razmišlja divergentno, tisti, ki to idejo sliši, pa konvergentno. Prvi ideje našteva, drugi pa jih takoj ocenjuje. Ker prvi običajno našteje le malo idej, zavračanje drugega začne jemati osebno.«

Na junijskem izobraževanju Marketing TOPX nam bo Nastja Mulej prikazala, kako v sebi in svojih sodelavcih najti kreativnost. Ugotavljali bomo, kako je kreativnost povezana z zavzetostjo zaposlenih, inovativnostjo in rezultati marketinga in kako sistematično in načrtno razvijati ideje z dodano vrednostjo, ki jih lahko čim hitreje in čim bolj uspešno realiziramo.

Na izobraževanju bomo odgovarjali na naslednja vprašanja:
  • Kako spodbuditi kreativnost in inovativnost v marketingu? Kako razmišljati načrtno in sistematično?
  • Kako od množice idej priti do tiste ene prave ideje?
  • Kako na podlagi različnih metod iz obstoječih izdelkov ali storitev ustvariti take z dodano vrednostjo, ki pogosto vodijo v popolnoma nove poslovne modele?
  • Kako vrednotiti ideje sistematično, poglobljeno, a hitro?
  • Kako je kreativnost povezana z zavzetostjo zaposlenih, inovativnostjo in rezultati marketinga?

POMEMBNO: Tokratno izobraževanje Marketing TOPX bo potekalo v dopoldanskih urah, pričnemo ob 8:30, končamo ob 12:00. Izobraževanje bo potekalo na standardni lokaciji (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana E - medetaža).


PRIJAVA

Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS. Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV. Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.
 

 




Mag. Nastja Mulej, univ. dipl. ekon., univ. dipl. soc., je začela kariero na fakulteti, nadaljevala v medijih in vrsto let preživela v mednarodni agenciji kot vodja oddelka za nove ideje, kjer je zaposlene v desetih državah spodbujala h kreativnosti. Zadnjih deset let kot svetovalka, predavateljica in moderatorka ljudi na področju jugovzhodne Evrope uči in vodi pri njihovih procesih, da bi hitreje in lažje prišli do svežih, uporabnih idej, načrtovali svojo prihodnost ter timsko sodelovali. Je tudi edina licencirana trenerka de Bonovih metod razmišljanja: Lateralno razmišljanje in Enostavnost, ena od dveh za CoRT (poučevanje razmišljanja v šolah) ter učiteljica trenerjev za Šest klobukov razmišljanja.




DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem