[MARKETING TOPX] Kako želje preoblikovati v poslovne cilje (Nastja Mulej)

07.06.2018 ob 09:00
Na junijskem izobraževanju Marketing TOPX: Kako želje preoblikovati v poslovne cilje se bomo ukvarjali s tem, kako poslovne želje preoblikovati v konkretne poslovne cilje, ki bodo razumljivi in enostavni za implementacijo. Izziva se bomo lotili z različnimi tehnikami konstruktivnega razmišljanja. Delavnico bo vodila mag. Nastja Mulej, trenerka razmišljanja. V naši družbi vas pričakujemo v četrtek, 7. junija 2018, ob 9:00-13:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana E - medetaža). >> PRIJAVA
Oblikovanje jasnega začetnega vprašanja, kaj so naši cilji, je v procesu kreativnega razmišljanja izjemno pogosto, a to fazo pogosto preskočimo ali pa smo pri definiciji ciljev premalo jasni in se osredotočimo na generiranje idej. Če si sposoben opredeliti in določiti jasne cilje, ti to lahko pomaga pri razmišljanju na področjih, kot so odločanje, načrtovanje in dejanja vseh vrst, ki imajo nek namen. 

Na junijskem izobraževanju Marketing TOPX nam bo Nastja Mulej prikazala, kako poslovne želje preoblikovati v poslovne cilje in kako te cilje pretvoriti v akcijo.

Na izobraževanju bomo govori o:
  • Preoblikovanje poslovnih želja v konkretne poslovne cilje
  • Orodje za razmišljanje NCD (nameni, cilji, dosežki): osredotočanje na končni cilj oz. namen
  • Različne ravni ciljev
  • Kako postavljene cilje spraviti v izvedbo?
  • Redefiniranje fokusa razmišljanja
V drugi polovici se bomo posvetili širjenju in ožanju fokusa z namenom, da spoznamo resnični namen našega razmišljanja in ovire pri doseganju cilja:
  • Redefiniranje fokusa razmišljanja
Celotno izobraževaje bo zelo praktično in bo potekalo na vaših primerih.

POMEMBNO: Tokratno izobraževanje Marketing TOPX bo potekalo v dopoldanskih urah, pričnemo ob 9:00, končamo ob 13:00. Izobraževanje bo potekalo na standardni lokaciji (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana E - medetaža).


PRIJAVA

Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS. Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV. Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.
 

 




Mag. Nastja Mulej, univ. dipl. ekon., univ. dipl. soc., je začela kariero na fakulteti, nadaljevala v medijih in vrsto let preživela v mednarodni agenciji kot vodja oddelka za nove ideje, kjer je zaposlene v desetih državah spodbujala h kreativnosti. Zadnjih deset let kot svetovalka, predavateljica in moderatorka ljudi na področju jugovzhodne Evrope uči in vodi pri njihovih procesih, da bi hitreje in lažje prišli do svežih, uporabnih idej, načrtovali svojo prihodnost ter timsko sodelovali. Je tudi edina licencirana trenerka de Bonovih metod razmišljanja: Lateralno razmišljanje in Enostavnost, ena od dveh za CoRT (poučevanje razmišljanja v šolah) ter učiteljica trenerjev za Šest klobukov razmišljanja.




DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem