[MARKETING TOPX] Marketinški plan in marketinška učinkovitost (Nataša Mithans, Darja Teržan)

22.11.2016 ob 16:00
Naloga marketinga je, da se nauči jezika uprav, da ve, kaj pričakujejo in da zna podkrepiti vse s številkami. Če bomo spremenili spletno stran, investirali v nov kanal, kaj lahko direktor pričakuje od tega? Marketingaš mora zato znati pripraviti dober marketinški plan, ki bo temeljil na konkretnih informacijah, bo merljiv in izvedljiv, ter nato spremljati učinkovitost marketinških aktivnosti. Pripravo marketinškega plana in spremljanje marketinški učinkovitosti bosta na tokratnem izobraževanju Marketing TOPX predstavili Nataša Mithans (Renderspace) in Darja Teržan (Mlekarna Celeia). Pričakujemo vas v torek, 22. novembra 2016, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). PRIJAVITE SE >>
KLJUČNI CILJI IZOBRAŽEVANJA:
  • Razumeti razliko med marketinško strategijo in marketinškim načrtom ter zakaj ne moremo biti uspešni brez njih.
  • Osvežiti ali nadgraditi znanje na področju priprave marketinških načrtov in nadzora nad izvedbo le-teh.
  • Pridobiti praktična orodja, ki vam bodo v pomoč pri pripravi, izvedbi in spremljanju vašega marketinškega načrta.
  • Razumeti vlogo 4P pri izvajanju marketinškega načrta.
NAUČILI SE BOSTE:
  • Pripraviti marketinški načrt, ki bo temeljil na konkretnih informacijah, bo merljiv in izvedljiv.
  • Sestaviti marketinški proračun in stroškovnik.
  • Spremljati učinkovitost vaših marketinških aktivnosti.





MARKETINŠKI PLAN IN MARKETINŠKA UČINKOVITOST

UVOD: HITER PREGLED VLOGE MARKETINGA



1. DEL: MARKETINŠKO NAČRTOVANJE
  • Predstavitev razlike med poslovno strategijo, marketinško strategijo, marketinškim načrtom in izvedbo.
  • Predstavitev faz marketinškega načrtovanja.
  • Predstavitev ključnih orodij.


2. DEL: MARKETINŠKI PRORAČUN
  • Kako sestaviti marketinški proračun.
  • Kako zagovarjati marketinški proračun.
  • Osnove prodajnih napovedi.
       


3. DEL: TAKTIKE IN IZVEDBA V PRAKSI 

  • Priprava marketinških taktik in kampanj za doseganje zastavljenih ciljev v okviru danega proračuna na konkretnih primerih.
  • Delo v skupinah


4. DEL: DEFINIRANJE PLANA AKTIVNOSTI NA KONKRETNEM PRIMERU 
  • Definiranje 4P plana aktivnosti na konkretnem primeru
  • Delo v skupinah




5. DEL: SPREMLJANJE UČINKOVITOSTI 
 
  • Kako bomo spremljali izvedbo in doseganje zastavljenih ciljev – ključne metrike.
  • Delo v skupinah


KOMU JE IZOBRAŽEVANJE NAMENJENO

Tokratni Marketing TOPX je namenjen vsem, ki so odgovorni ali sodelujejo pri pripravi marketinških ali tržno-komunikacijskih načrtov v podjetju. Modul priporočamo za osnovno in napredno raven znanja.

PRIJAVE
  • Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS.
  • Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV.
  • Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.






Mag. Nataša Mithans je strateška direktorica na Renderspace-u, njen glavni fokus je podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje. Nataša ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalskemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga.

Darja Teržan je vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni, Celeia, d.o.o. Darja je je odgovorna za vse izdelke in vseh tuje trge, kjer je prisotna blagovna znamka Zelene Doline. Z jasno marketinško strategijo in jasno postavljenimi cilji, inovativnostjo, pravo kombinacijo trženjskega spleta, organizacijske klime, povezovanja s strateško ravnjo ter učinkovito taktično izvedbo je z ekipo uspela na zelo konkurenčnem trgu izboljšati položaj znamk Mlekarne Celeia in ustvariti presežek v slovenski prehrambeni industriji. O njenih rezultatih priča tudi zlata nagrada Effie 2012 za tržno-komunikacijsko učinkovitost. V Mlekarni Celeia so oddelek marketinga pod njenim vodenjem in usmerjanjem postavili v srce podjetja ter spremenili pogled nanj; s tem je prišlo tudi do spremembe v organizaciji. Povezali so oddelka marketing in razvoj, predvsem z željo po hitrejšem in bolj učinkovitem vstopu na trg z novimi izdelki ter ozaveščanju pomembnosti blagovne znamke. Uvedli so tudi izdelčno vodenje na najbolj pomembnih segmentih, pri čemer vodja odgovarja za razvoj izdelkov ter dobičkonosnost le-teh. 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem