[MARKETING TOPX] Izboljšajte svoj marketinško-prodajni načrt (skozi oči svojih kupcev)

10.09.2018 ob 16:00
Na septembrskem izobraževanju Marketing TOPX bomo združevali prodajo in marketing. Primož Hvala bo predstavil orodje, ki združuje vse ključne marketinške in prodajne aktivnosti. Z uporabo tega orodja boste lahko na lastnem primeru preverili, kako učinkovite so te aktivnosti v vašem podjetju in kje so priložnosti za izboljšave. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 10. septembra, ob 16:00. Zapolnili smo vsa mesta na dogodku, še vedno pa se lahko prijavite na čakalno listo in če se sprosti kakšno mesto, vas bomo o tem obvestili. >> PRIJAVA
Na prvem jesenskem izobraževanju Marketing TOPX boste naredili lastno celovito analizo odnosa s kupci. Pri tem si boste pomagali z orodjem Marketing&Sales Wheel, ki na enem mestu združi marketinške in prodajne aktivnosti v odnosu do kupcev.

Cilji orodja Marketing&Sales Wheel:
  • bolje zadovoljiti kupce
  • biti drugačen od konkurence
  • dostaviti boljšo vrednost
  • večji zaslužek
Na koncu zelo konkretne delavnice, na kateri se boste lahko po teoretičnem uvodu popolnoma osredotočili na vaš konkreten primer, boste imeli pred vami seznam idej, kaj morate do konca leta in v letu 2019 spremeniti v svojem marketingu in prodaji, da bodo vaši rezultati še boljši. Izobraževanje je lahko del načrtovanja vaših aktivnosti v letu 2019.

Komu je izobraževanje namenjeno?
  • Vsem direktorjem marketinga, direktorjem prodaje, brand managerjem.
  • Tistim, ki želite še izboljšati svoje prodajne in marketinške aktivnosti v letu 2019.
  • Tistim, ki celovito gledate na svoje kupce in na vse aktivnosti, ki jih vaše podjetje počne za te kupce.
  • Tistim, ki ste odgovorni tako za poslovni rezultat kot tudi za dolgoročno dobro kondicijo znamke.
PRIJAVE
  • Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS.
  • Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV.
  • Dogodki Društva za marketing Slovenije se fotografirajo. Morebitne vaše fotografije bo DMS uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.






Na delavnici boste lahko naredili oceno trenutnega stanja različnih vidikov prodaje in marketinga. Cilj orodja je, da vas opozori na področja, kjer se lahko izboljšate. To je lahko tudi osnova za načrtovanje prihodnjih prodajnih in marketinških aktivnosti. Iz celotnega orodja smo naredili izsek vprašalnika, ki ga izpolnite pred srečanjem. Namen je dvojen – dobili boste občutek, kaj vas na delavnici »čaka«, mi pa bomo lažje ugotovili, kateri temi bi bilo smiselno nameniti večjo pozornost. >> IZPOLNI VPRAŠALNIK

Vsebina bo podobna kot je bila na lanskoletnem izobraževanju, ki ga je vodil Primož Hvala in smo ga zaradi velikega zanimanja udeležencev razdelili na dva dela: Pred tremi leti se je Primožu Hvali pri predavanju o povezovanju prodaje in marketinga pridružil Lovro Peterlin (A1 Slovenija):
Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za Peugeot, Citroen, Iveco, Generali, Bayer, KD Skladi, Unistar PRO, Steklarna Hrastnik, LifeClass … Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit Belgrade in drugih.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem