Marketinški fokus: Bodo vaše blagovne znamke preživele?

26.09.2012 ob 13:00
V ospredju že 56. marketinškega fokusa bodo težave, ki jih »stalnost krize« in drugačni potrošniki prinašajo upravljalcem blagovnih znamk. Iskali bomo odgovore na vprašanja katere BZ bo umrle, životarile, rastle in kaj narediti, da bodo vaše znamke med rastočimi? Odgovore bomo iskali skozi najnovejše primere aktivnosti blagovnih znamk Itak, Argeta, SIMPL KIDZ, Sveta Vladar NKBM, Flaviar, Heineken, ki bodo pokazali, kako se braniti sledilcev, kako uporabiti ambasadorje svojih znamk, kako lansirati nove znamke, kako lansirati znamko izven Slovenije ... Ob prijavi do 11. septembra imate najmanj 20 % popust, člani DMS pa imamo še dodatni 10 % popust.
56. marketinški fokus Potres za blagovne znamke - katera bo preživela, katera bo cvetela? Ljubljana, 26. september 2012 od 13. do 18. ure

Čakajo vas praktični primeri in izkušnje blagovnih znamk Itak, Argeta, Zavarovalnica Triglav, Heineken, Sveta Vladar Nove KBM, Simpl KIDZ, Flaviar ...

12.30 - 13.00  Prihod udeležencev

13.00-14.30 

Prihodnost blagovnih znamk - katera bo umrla, životarila in katera bo rastla?

  • Uvodničar Zenel Batagelj (Valicon): Kaj se in kaj se bo dogajalo z blagovnimi znamkami (pregled)

Kaj se dogaja z blagovnimi znamkami in pred kakšnimi izzivi so danes blagovne znamke

  • Vroča debata z vabljenimi sogovorniki: Kako naj blagovne znamke odgovarjajo na izzive krizne realnosti?
14.30-14.45

 Odmor za klepet

14.45-16.30

Izzivi upravljanja znamk - dobre prakse in izkušnje (1. del)

  • Samo Ošina (Telekom Slovenije): Kako ambasadorje uporabiti kot aktivne oblikovalce in komunikatorje svoje znamke - izkušnje Itak

Na praktičnem primeru bomo spoznali izkušnje programa načrtne gradnje znamke s pomočjo ambasadorjev in kako lahko ambasadorje vključujemo v aktivnosti svojih blagovnih znamk.

  • Urša Manček (Zavarovalnica Triglav): Pregled »by the book aktivnosti« za utrditev korporativne znamke - izkušnje Zavarovalnice Triglav

Osvetlili bomo vzroke, ki so nas vodili k obsežnemu spletu korporativnih aktivnosti, kako smo se na izzive odzivali prek komuniciranja in odnosov z javnostmi in kakšni so bili učinki na trgu. Potegnili bomo tudi glavne nauke, torej kaj se lahko iz naših izkušenj naučimo.

  • Tomaž Arh (Atlantic Grupa): Kako braniti pozicijo pred sledilci? - izkušnje in pristopi Argete

Izvedeli bomo, kaj narediti, ko se na trgu pojavijo sledilci ali posnemovalci vaših blagovnih znamk.

  • Lenka Hrastar (Ipsos): Kako se lotiti repozicioniranja znamk, ki se prekrivajo - primer Heineken

Na praktičnem primeru bomo spoznali način, kako preveriti pozicije svojih blagovnih znamk in kaj narediti, ko se te medsebojno prekrivajo.

 16.30-16.45

 Odmor za klepet

 16.30-18.00

 Izzivi upravljanja znamk - dobre prakse in izkušnje (2. del)

  • Maša Judar (Nova KBM) in Petra Muth Zupanc (Pristop): Zakaj posebna znamka za mlade, ključni dejavniki uspeha in glavni dosežki prvih dveh let - izkušnje bančne znamke Sveta Vladar Nove KBM

Na primeru si bomo ogledali, kakšne so posebnosti mlajših segmentov, kako pristopiti k njim in kako zanje graditi svojo znamko.

  • Jure Bohinc in Katja Butala (Si.mobil): Zakaj smo se lotili razvoja nove znamke za mlajši segment, kakšne so posebnosti segmenta in kako smo z novo blagovno znamko SIMPL KIDZ  vstopili na trg

Še en primer, ki nam bo pokazal posebnosti mlajših segmentov in kakšni so možni pristopi pri gradnji znamke zanje.

  • Griša Šoba (Flaviar): Zasnova in lansiranje nove evropske znamke na področju alkoholnih pijač - prve izkušnje Flaviar

Zadnji primer bo predstavil zgodbo postopnega lansiranja nove »storitve« na trgu alkoholnih pijač. Kako lansirati novo blagovno znamko na mednarodnem trgu? Sveže izkušnje, prvič javno predstavljene.

18.00 Zaključek fokusa
  **Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem