Marketinški fokus: Digitalna prihodnost je tu

26.02.2014 ob 9:00
Konec februarja pripravljamo jubilejni, 60. marketinški fokus. V sredo, 26. februarja, vas vabimo, da se nam pridružite na digitalno obarvanem dogodku: Digitalna prihodnost je že zdavnaj tu. Smo pripravljeni? Povabili smo vrstvo zanimivih gostov, ki nas bodo v enem dopoldnevu vodili skozi svet družbenih in digitalnih omrežij, spletnega nakupovanja, uporabniške izkušnje ... Udeleženci 59. marketinškega fokusa in vaši sodelavci lahko izkoristite 50% popust (in plačate le 117,5 € +DDV) ob prijavi na jubilejno 60. izvedbo. Več podrobnosti v programu.


Kaj smo pripravili na jubilejni 60. izvedbi, ko vas čakamo z živahnimi razpravami, mreženjem in izmenjavo izkušenj:

  • Damjan Kosec, S&TLabs Innovations: Mobilno omrežje za pametno nakupovanje - QuickA
  • Denis Potočnik, Kuponko.si: Kuponi? Muha enodnevnica ali nov način prodaje in oglaševanja? 
  • Aljoša Domjan, EnaA: Spletni kupci kupujejo počasi in preudarno
  • Urška Ogrinc, Innovatif: Nakupopotovanja - vloga digitala v nakupnem procesu
  • Tomaž Cirman, Arboobra: Koristi twitterja za (mala in srednja) podjetja
  • David Rozman, Simobil: Digitalna uporabniška izkušnja s poslovnega in praktičnega vidika
  • Manica Ferenc, Družina: Papež presenetil tudi na družbenih omrežjih
  • Za zaključek: okrogla miza z zanimivimi gosti.


PROGRAM 60. MARKETINŠKEGA FOKUSA
sreda, 26. februar 2014, od 9:00 - 15:00, Gospodarsko razstavišče
  
8.30 - 9.00  Prihod udeležencev
9.05-10.50

Prednosti in pasti digitala v trženju in prodaji

  • Damjan Kosec, S&TLabs Innovations: Mobilno omrežje za pametno nakupovanje – QuickA

Marketinško in prodajno orodje, ki je bilo uvrščeno med top inovacije na letošnjem forumu inovacij. Iz dopisa predsednika ocenjevalne komisije: QuickA je mobilno omrežje za pametno nakupovanje, ki jo kupci uporabljajo med nakupovanjem (v fizičnih trgovinah). Preko modulov podjetje (ponudnik) od svojih kupcev dobi povratne informacije ter tako spremlja njihove potrebe/želje in glede na to kupcem ponudijo njim prilagojene akcije in popuste. Gre za zanimiv pristop, ki ga v Sloveniji še ne poznamo. Ob uporabi učinkovitega algoritma za personalizacijo ponudb in rednem ažuriranju s strani ponudnika, ima QuickA velik potencial za uspeh.

  • Denis Potočnik, Kuponko.si: Kuponi? Muha enodnevnica ali nov način prodaje in oglaševanja?

Prednosti in pasti, s katerimi se srečajo ponudniki (oglaševalci), kupci kuponov in podjetja. Kupon – skorajda že “plačilno sredstvo” saj ga je v letu 2013 unovčil vsak 4 Slovenec. Kako kaže v letu 2014?

  • Aljoša Domjan, EnaA: Spletni kupci kupujejo počasi in preudarno

Zdi se, da splet in pametni telefoni diktirajo vse hitrejši tempo. No, ko kupujemo na spletu, smo predvsem preudarni in daleč od tega, da bi kupovali zgolj z nekaj hitrimi kliki. Na www.enaA.com smo naleteli celo na kupca, ki je nakup opravil celih 16 mesecev potem, ko je izdelek naložil v košarico. Kupci, ki si ogledajo več kot štiri strani, na spletu porabijo največ denarja. Seveda pa se nakup ne začne z obiskom spletne trgovine, temveč vsaj kakšen teden ali mesec prej, z zbiranjem podatkov iz različnih virov. Kako torej kupujemo?

  • Urška Ogrinc, Innovatif: Nakupopotovanja – vloga digitala v nakupnem procesu

Digital igra pomembno vlogo v nakupnem ciklu potrošnika. Zanimivo bo pogledati, v katerih fazah je še posebej učinkovit in kako ga čim bolj smotrno uporabiti v kombinaciji z ostalimi točkami stika.

10.50-11.10 Odmor

Twitter – strategije za uspeh

  • Tomaž Cirman, Arboobra: Koristi twitterja za (mala in srednja) podjetja

Twitter postaja vedno bolj pomemben del komunikacijskega mix-a tudi za mala in srednja podjetja. A velja to tudi za Slovenijo? Določena podjetja so že izdelal strategijo nastopa na Twitterju in medij tudi ustrezno uporabljajo, večina pa jih še razmišlja kako bi se tega lotila, oz. išče upravičenost prisotnosti na Twitterju.Twitter ima svoje značilnosti, zato se je potrebno ustrezno pripraviti predno začnemo s svojo prisotnostjo na Twitter-ju. Skozi predstavitev bomo pogledali kateri so prvi koraki, kdo nam lahko pri tem pomaga, katera orodja so primerna za objavo vsebin, kako ugotovimo, kaj se dogaja z našimi tweet-i.

  • Manica Ferenc, Divna B. Hendrickx*, Družina in Kliping: Papež presenetil tudi na družbenih omrežjih

Doganje na twitterju je v času od odstopa papeža Benedikta XVI. do imenovanja novega papeža Frančiška preseglo vsa pričakovanja. Vsak premik v Vatikanu je bil medijsko podprt. V dneh konklava se je ves svet nekako ustavil in so bile vse oči uprte v dogajanje za zidovi Vatikana, kar se je odražalo tudi na twitterju. Zdi se, da so o tem čivkali vsi, verni, neverni, ateisti… Eden izmed tviterašev je dogajanje pospremil z naslednjim komentarjem: ”Če pa zdaj ne twitneš nekaj v zvezi s papežem, konklavami ali Vatikanom, nisi pravi čivkač."

 
12.10-13.00
Kosilo
13.00-14.00
  • David Rozman, Simobil: Digitalna uporabniška izkušnja s poslovnega in praktičnega vidika
  • Predstavili bomo, zakaj je digitalna prisotnost oz. zakaj so e-storitve podjetja s primerno uporabniško izkušnjo pomembne tudi s poslovnega vidika, na nekaterih Si.mobilovih primerih pa ponazorili, kako se tega poslužujemo v praksi, med drugim tudi s primerom eyetrackinga*

  • Primož Žerdin, Imovation in dr. Patrick Vesel, Pristop: Mobilne transakcije in digitalizacija programov zvestobe
  • Mobilne transakcije so razširjene tudi pri nas v Sloveniji, pričakovani pozitivni trendi pa bodo še dodatno okrepili proces digitalizacije programov zvestobe. Ustrezna implementacija večkanalne digitalne izkušnje bo tako tudi na področju programov zvestobe prinesla digitalno osvežitev in omogočila celovitejši vpogled v vedenje porabnikov, tj. od spremljanja in nagrajevanja transakcij k spremljanju in nagrajevanju interakcij.

  • Mitja Jereb, TS Media: Česa nikakor ne smem spregledati v letu 2014, če sem oglaševalec?
  • 2013 je bilo leto, ko je večina slovenskih oglaševalcev vsaj na nek način upravljala svoje aktivnosti v družabnih omrežjih ali pa se zavedla, da pač ni nujno usmerjati vse svoje napore nekam samo zato, ker »vsi govorijo o tem«. Leto 2014 bo leto, ko bo veliko marketinških načrtovalcev svojo pozornost preusmerilo v ustvarjanje t.i. brendirane vsebine (ang. branded content) in v nativno oglaševanje (ang. native advertising). Gre za koncepta, ki predstavljata odmik od standardizacije digitalnih oglasnih formatov in temeljita na dejstvu, da je najbolj pomembno kam in na kakšen način umestimo digitalne oglase. Oglaševalci se bodo namreč morali intenzivno povezovati s kakovostno medijsko vsebino, zato so ključna vprašanja: kakšna bo ta vsebina, kako bo pripravljena in kako bo z njo povezan oglaševalec.


14.00-15.00
  •  Ena okrogla miza »Ali bo digital požrl marketing« in štiri vprašanja:

    1. Zakaj management consulting in IT hiše razvijajo digitalne oddelke?
    2. Zakaj je »disruptive innovation« sestavni del DNK digitala?3. Zakaj se že dve leti med svetovalskimi krogi šušlja (napoveduje), da bo novi član uprave (C-level) CDO, Chief Digital Officer?4. Zakaj na novo nastajajoči digitalni oddelki postajajo direktno podrejeni C-levelu in ne več marketingu, že zdavnaj pa ne več IT-ju?

    Moderiral bo Sašo Dimitrievski, ustanovitelj ene od prvih digitalnih agencij v regiji, danes partner Pristopa, strateg in marketingar z digitalnim DNK, ki trdi, da digital marketinga ni več, da je od njega ostal le marketing…

    Njegovi cenjeni sogovorniki so:

  • Darko Butina – opravlja funkcijo prokurista v podjetju Elektro energija in je partner v podjetju BUDS svetovanje. Do začetka leta 2013 je vodil mimovrste=), kjer je uspel skupaj s sodelavci pomembno izboljšati poslovanje, v letu 2011 zagotoviti investicijo v podjetje s strani Netretail Holdinga (danes del mednarodne skupine Naspers) in v letu 2012 podjetje tudi uspešno prodati Netretailu. Pred mimovrste=) je bil Darko direktor oz. član poslovodstva v podjetjih Trimo (Trimo UAE), Najdi.si, Adeptio (Najpodjetniška ideja 2006) in Nil.
  • Primož Žižek, MBA, je direktor raziskovalnega think tanka E-laborat in svetovalec za upravljanje sprememb v podjetjih v informacijski družbi. Picture Slovenia, Netfork akademija, Google me so projekti, ki jim je vdihnil avtorsko noto. Pristop, Spem, Najdi.si pa podjetja, kjer je uspešno deloval pred “davnimi časi”.
  • Marjan Novak, urednik MM-a je v oglaševanju 21 let. Pri Europlakatu je od leta 1995 do 2000 prodal na tisoče plakatov, leta 2008 prevzel MM in leta 2012 organiziral prvo slovensko konferenco o digitalnem komuniciranju Diggit. Že pet let vsako leto pregleda več kot 600 digitalnih kampanj, ki se potegujejo za nagrade Epica. V Slovenijo je pripeljal Martina Lindstroma in dvakrat podelitev nagrad Epica.
  • Dare Klavžar, direktor SAS Adriatic region, podjetje, ki je redni »gost« Gartnerjevega »Magic Quadranta« (SAS Positioned as a Leader in Magic Quadrant for Data Quality Tools, 2013, SAS a Leader in 2013 Integrated Marketing Management: Gartner Magic Quadrant, SAS a leader in Gartner’s 2013 BI and Analytics Platforms Magic Quadrant)
15.30 Zaključek fokusa
Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem