Marketinški fokus: Internet spreminja marketinško sedanjost

20.03.2012 ob 13:00
Internet je že in še vedno drastično spreminja naše življenje. Prinaša vedno nove uporabnosti za nas kot ljudi in kot potrošnike. Zato se morajo tudi podjetja stalno prilagajati, slediti razvoju in čim bolje izkoriščati možnosti, ki jih prinašajo splet, mobilnost in nove tehnologije. Tokrat se bomo fokusirali prav na trenutno uporabo spleta v različnih marketinških aktivnostih – za osvajanje novih kupcev, kot dejavnik gradnje blagovne znamke, za izboljšanje odnosov z obstoječimi kupci in kot vir dodatnih prihodkov oziroma dobička. Marketinški fokus bo potekal 20. marca 2012 od 13. do 19. ure v Ljubljani. Pohitite s prijavami, s prijavo do 13. marca izkoristite 10 % popust, člani DMS imamo še dodatni 10 % popust.

Program

13.00–14.45 Internet uničujoče spreminja poslovne modele
Uvodničar Rok Hrastnik (Iprom):  Od založništva in storitev do znamk: Kako internet uničuje tradicionalne poslovne modele
Gregor Cuzak in Geni Arh (Arhea): Vstop na tuje trge, vloga raziskav v dobi interneta
14.45–15.00 Odmor za klepet
15.00–16.30 Kako marketinško najbolje uporabiti družbena omrežja, kje so še priložnosti za izboljšave
Daniel Ackermann (iStudio): Trendi promocije na družbenih omrežjih s primeri po industrijah in kje je Slovenija *
Janko Hočevar (Aragon): Uporaba spletnih skupnosti za odkrivanje emocionalnih izkušenj in odnosa do blagovnih znamk – praktične izkušnje
Aljaž Urbanc (Elan): Uporaba tehnologije RFID na FB – izkušnje Elana
16.30–16.45 Odmor za klepet
16.45–18.15 Primeri uporabe spleta in mobilnih aplikacij za doseganje različnih marketinških ciljev
Amela Korlat, Karmen Mlinar (Studio Moderna): Kako vplesti splet v gradnjo blagovne znamke – primer Delimano
Ksenija Škrlj (Simobil): Portal kot orodje za izboljšanje odnosov s potrošniki – primer Moj Si.mobil
Žiga Osterc (Hardlab): Kako podjetja danes uporabljajo mobilni splet ter aplikacije in kaj zamujajo /pregled in praktični primeri
18.15–19.00 Kako vse nam splet danes rešuje marketinške probleme?  – zaključni javni pogovor
Kakšno mesto naj ima digitalni svet v marketinški strategiji, kako splet optimalno uporabiti kot prodajni kanal, ali je sploh lahko naš prodajni kanal, kako s spletom izboljšamo zvestobo svojih potrošnikov, kaj je prava metrika za spremljanje učinkovitosti aktivnosti prek spleta ... so vprašanja, ki jih bomo postavili za konec spletnega marketinškega popoldneva. Na vprašanja bodo odgovarjali vabljeni posamezniki, ki živijo za splet in od spleta.

* Predavanje bo v hrvaškem/angleškem jeziku.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem