Marketinški fokus: Kako do zadovoljnih in zvestih strank

13.06.2012 ob 14:00

Zadovoljne in zveste stranke so tiste, katerih si želi vsako podjetje, vendar pa so v današnjem času gospodarske krize tudi vedno redkejše. Višanje cen in recesija sta potrošnike prisilila, da svoje nakupe opravljajo bolj premišljeno in predvsem na podlagi različnih akcij in cenovnih ugodnosti. Vprašanje je torej, kako danes pridobiti in ohraniti zadovoljne kupce? Kako postaviti strateški in taktični okvir programov zvestobe? Kako premagati izzive implementacije in razvoja tovrstnih programov? Na takšna in podobna vprašanja bomo skupaj s primeri najboljših praks poiskali odgovore na Marketinškem fokusu, ki  bo potekal v sredo, 13. junija 2012 od 14. do 19. ure v Ljubljani. Člani DMS imamo pri prijavi dodatni 10 % popust. Udeleženci SMK imamo dodatni 20 % popust.

Na marketinškem fokusu nas čaka 9 aktualnih primerov

  • Mitja Pirc (Pristop): Kako se lotiti razvoja novega ali spremembe obstoječega programa zvestobe?
  • Tina Turk Lupieri (PWC): Programi zvestobe – obljuba dela dolg
  • Prilagoditev globalnega programa lokalnim ciljem – Mercedes
  • Izzivi pri implementaciji programa zvestobe – Sava Hotels & Resorts Ambasador
  • Ne revolucija, ampak evolucija! - Postopni razvoj programa zvestobe kupcev – Big Bang
  • Kratkoročni projekti zvestobe kot preusmeritev potrošnikov in dodana vrednost nakupu – mednarodni primeri Mercator, program Smrkci
  • Kako uporabljati kombinacijo prodajnih orodij za povečanje zadovoljstva – Petrol
  • Marketinške aktivnosti, ki okrepijo uporabniško zadovoljstvo in zvestobo – Si.mobil
  • Oživitev znamke za gradnjo zvestobe – Gorenjka


Program

14.00–15.30 Strateški in taktični okvir programov zvestob

  • Mitja Pirc (Pristop): Kako se lotiti razvoja novega ali spremembe obstoječega programa zvestobe?
Predstavljeni bodo kratka zgodovina programov zvestobe in njihova razširjenost v sodobnem poslovanju, ključni izzivi in najpogostejše napake pri uvajanju programov zvestobe in ravnanju z njimi, štirje koraki pri uvedbi ali upravljanju programa zvestobe in implementacija/vzdrževanje programa zvestobe.
  • Tina Turk Lupieri (PWC): Programi zvestobe – obljuba dela dolg

Želimo si oblikovati učinkovit, uspešen in donosen program zvestobe. Kako na to gledajo z vrha marketinga, financ in operacij? Kateri so ključni trendi na področju programov zvestobe (modeli, kanali, nagrade …)? Predstavljen bo kratek vodnik po fazah v procesu postavljanja programa zvestobe. In seveda nekaj primerov dobre prakse.  

  • Rasto Oderlap, Igor Geršak in Metka Pevec Kejžar (Autocommerce): Kako prilagoditi globalne programe lokalnim ciljem – razmišljanje Mercedesa

Daimler pri vseh svojih izdelkih in storitvah teži k popolnosti. Pri osebnih vozilih pa želimo z novim razredom A postati tudi najbolj dinamični, moderni, privlačni in s tem nagovarjamo popolnoma novo ciljno skupino. Gre za najpomembnejši preskok v miselnosti Daimlerja. Pojasnili bomo, kako namerava Daimler ta preskok v prihodnjih letih narediti globalno in kako bomo to prilagodili slovenskim razmeram.

15.30–15.45 Odmor

15.45–17.15 Izzivi implementacije in razvoj programov zvestobe skozi leta

  • Ana Praprotnik (Sava Hotels & Resorts ): Izzivi pri implementaciji programa zvestobe – primer Sava Hotels & Resorts Ambasador
Predstavljeni bodo izzivi gradnje programa zvestobe v storitveni dejavnosti, v zaostrenih razmerah, v mednarodnem okolju, v podjetju, kjer je več pravnih subjektov … Razkrili bomo pozitivne in manj pozitivne izkušnje, na kaj je treba paziti pri uvajanju programa zvestobe, kako program nadgrajevati …
  •  Dr. Patrick Vesel (Big Bang): Ne revolucija, ampak evolucija! – pogled na postopni razvoj programa zvestobe kupcev s primerom Big Bang

Pogledali bomo, kako so v Big Bangu postopoma razvijali svoj program zvestobe in kakšna vprašanja so si zastavljali pri iskanju najustreznejših rešitev glede na sprotna aktualna spoznanja na področju razvoja programov zvestobe kupcev.

  •  Andreja Zadnik Andoljšek (Mercator): Kratkoročni projekti zvestobe kot preusmeritev potrošnikov in dodana vrednost nakupu – mednarodni primeri in izkušnje programa Smrkci

Trgovci v poplavi prodajnih aktivnosti in izjemno konkurenčnem okolju iščejo različne prijeme za pritegnitev pozornosti potrošnikov in preusmeritev nakupne poti v njihove trgovine. Govorili bomo o trendih na tem področju, kakšne prijeme dodajanja vrednosti nakupu uporabljajo globalni trgovci, kakšni so učinki teh projektov in kako v današnjem času zadržati potrošnika. Prikazali bomo nekaj mednarodnih primerov in lastne izkušnje programa Smrkci.

17.15–15.30 Odmor

17.30–19.00 Zvestoba niso samo programi zvestobe – kako zadovoljiti potrošnika danes?

  • Vito Gosar (Si.mobil): Marketinške aktivnosti, ki okrepijo uporabniško zadovoljstvo in zvestobo – primer aktivnosti Si.mobila
Prikazan bo celovit nabor marketinških aktivnosti, ki imajo za vodilo izjemno uporabniško izkušnjo. Pri gradnji zvestobe je poudarek na izkušnji in ne na programu zvestobe, CRM-ju …
  • Robert Bizjak (Petrol): Kako uporabljati kombinacijo prodajnih orodij za povečanje zadovoljstva – pristop Petrola

Zadovoljnega in zvestega potrošnika gradimo s svojo ponudbo, širino in globino prodajnega programa, kakovostjo storitev … Prikazali bomo, kako s paleto marketinško-prodajnih orodij gradimo zvestobo svojih potrošnikov.

  • Nina Kofler (Žito) in Tanja Rudolf Čenčič (Pristop):* Oživitev znamke za gradnjo zvestobe – ozadje primera Gorenjka

*Čakamo potrditev naslova prispevka.

                                                                                                                                  

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem