Marketinški fokus: Kako nam blagovne znamke prinesejo več prihodkov?

25.09.2013 ob 9:00
V sredo, 25. septembra, od 9. do 16. ure v Ljubljani, se bomo na marketinškem fokusu posvetili blagovnim znamkam: kako nam prinesejo več prihodkov, kako jih ustvarjamo, kako poskrbimo za uspešno lansiranje, kaj je pomembno za rast znamke. Kako to uspešno narediti, vam bomo pokazali skozi primere zadnjega leta. Več o programu, si lahko preberete spodaj ali na povezavi: www.finance-akademija.si/mf
 

9.00 – 10.30

ZAČNIMO DIREKTNO in PRAKTIČNO – Recepti slovenske marketinške stroke

Znanim osebnostim slovenskega marketinga smo postavili naslednja vprašanja:

  • Kako zgraditi blagovno znamko brez denarja?
  • Kako naj se moja znamka bojuje proti konkurenci, ki znižuje cene?
  • Kako naj razvijamo svojo znamko v okolju B2B? Kaj vse moramo početi?
  • Kaj moramo narediti, da bomo v online svetu osvojili novo državo?

Odgovore na ta vprašanja bodo dali Barbara Modic (Pristop Media), Rok Hrastnik (Iprom), Maja Golob (Spago) in Zenel Batagelj (Valicon).

10.15 – 10.30

Odmor za druženje

10.30 – 12.15

Primeri dobrih zgodb blagovnih znamk

  •  Janko Hočevar (Aragon) in Mojca Pesendorfer (Publicis Group Slovenija): Kako ostati IN? – prikaz razvoja/širitve blagovne znamke v kategoriji brezalkoholnih pijač

Enega od pristopov k razvoju novih znamk bomo predstavili na primeru Radenska IN. Pri snovanju Radenske IN so naredili pregled trga vod z okusi (profil morebitnih potrošnikov, koristi in obljube nove BZ, nakupni namen, nabor okusov …) in določili, koga mora nagovarjati, kakšne koristi in obljube mora sporočati, testirali so okuse, določili cenovni položaj, oblikovali komunikacijo … S primerom želimo prikazati, kako se celostno lotiti razvoja blagovne znamke.

  •  Valentin Bufolin (Studio Moderna): Ozadje predstavitve Live Active – znamke, ki je nastala iz online prodaje

Prikazali bomo, kako so se lotili raziskave trga in potencialnih skupin ljubiteljev aktivnega življenja, kako so določili cilje znamke in izpeljali predstavitev v digitalnem okolju. Postopoma širijo nabor izdelkov, dodajajo nove vsebine, ki jih znamka prinaša potrošnikom, dodajajo tudi nove države. Kako to počnejo in kakšne so ovire, vse to v prispevku.

  •  Kristjan Magdič (Lušt): Kako s 50.000 evri do uspešne znamke, ki še vedno raste – primer Lušt

Spoznali boste ozadje razvoja znamke Lušt, ki se je rodila pred dobrim letom. Medijskega zakupa je bilo za tri tisoč evrov, veliko je bilo dela z mediji, spletno javnostjo, zdaj dodajajo nove izdelke, iščejo zunanje partnerje in tako rastejo. Ravnokar bodo svoje zmogljivosti povečali za več kot 50 odstotkov. Ključni dejavniki uspeha znamke ob minimalnih sredstvih!

12.15 – 13.00

Odmor za kosilo

13.00 – 14.15

Sekcija B: Marketing »med podjetji« – izzivi upravljanja blagovnih znamk na trgih B2B

  •  Miran Razoršek in Jaka Ažman (Si.mobil): Kako graditi znamko med poslovno javnostjo – izkušnje Simobila

Slišali boste, kako se je operater, ki je bil prepoznan predvsem kot usmerjen v mlade, odločil zgraditi položaj med poslovnimi uporabniki. Poleg prilagajanja ponudbe zahtevam trga so želeli »osvojiti« položaj tistega, ki omogoča biznis (»business enablerja«). To položaj sporočajo in tudi materializirajo skozi celoten splet dejavnosti (od ponudbe, pristopa k poslovnim strankam do sponzorstev, dogodkov …).

  •  Nataša Hajdinjak (Helios): Proces urejanja portfelja znamk na več trgih – izkušnje skupine Helios

Izvedeli boste, kako proces urejanja portfelja znamk izvajajo v mednarodni skupini Helios, ki deluje tako na B2B kot B2C. Slišali boste, kako so začeli zmanjševati število znamk, ki so jih dobili tudi z nakupi podjetij, kako so prilagajali organizacijsko sestavo, kako so upoštevali razlike med trgi …

13.00 – 14.15

Sekcija A: IZZIVI REPOZICIONIRANJA, OŽIVITVE BLAGOVNE ZNAMKE

  • Simona Koren (Atlantic Grupa): Mobiliziranje posebne ciljne skupine za pomladitev znamke in nadaljnjo rast prodaje

Donat Mg ima večni izziv iskanja novih skupin potrošnikov. V primeru bomo videli, kako so z uporabo več kanalov vključili ciljno skupino nosečnic, jih angažirali in skušali premakniti znamko iz kurative na preventivo. Videli bomo, kako različno so se na akcije odzivali trgi Slovenije, Srbije, Italije …

  • Martin Logar (Summit Avto): Repozicioniranje prestižne nišne znamke z osebnim pristopom – Land Rover

Postavljeni so bili pred izziv opustiti zastopanje prestižne znamke ali pa ji povrniti ugled. Slednje so dosegli z ustreznim osebnim pristopom (frontman in ambasadorji), prilagojeno PR komunikacijo, ciljnim marketingom, razvito družbeno mrežo in relativno majhnim finančnim vložkom. Sledili so svoji intuiciji in v dveh letih jim je uspelo. Vse to bo predstavljeno v prispevku.

14.15 – 14.30

Odmor za druženje

14.30 – 16.00

Primeri dobre prakse blagovnih znamk v digitalnem okolju

  •  Andrej Beširevič (Avto Triglav): Izkušnje pri uporabiti digitalnih orodij pri lansiranju in za generiranje sledi (leadov)

Predstavili bomo primere uporabe digitalnih orodij kot nosilcev lansiranja novega izdelka in primere generiranja potencialnih strank. Govor bo tudi o tem, kaj se zgodi, ko imamo potencialne stranke, in kako nanje gledajo na preostalih prodajnih kanalih.

  • Barbara Pungerčič Puntar (Lisca): Morje dejavnosti za ohranjanje aktivnih potrošnikov v online svetu – pristopi Lisce
Prikazali bomo paleto dejavnosti, ki jih znamka Lisca uporablja, da njeni potrošniki, sledilci in kupci ostajajo aktivni tudi v online svetu. Slišali bomo, kako so pri njih uspešne aplikacije, nagradne igre, pritožbe in pohvale kupcev, promocijske kode … Videli bomo, da online svet ni zgolj svet mladih, ampak ga lahko osvojijo vse generacije kupcev.
  •  Vesna Sedmak Lojk in Barbara Ülen (Medis): Uporaba aplikacije za približevanje in vključevanje ciljne skupine – izkušnje aplikacije Baby Growth Novalac

Pokazati želimo, kako se mobilna aplikacija vključuje v celoten splet trženjskih dejavnosti za specifično ciljno skupino. Prikazane bodo prve izkušnje pri uporabi, razlike med trgi …

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem