Marketinški fokus: Kako ujeti digitalnega in mobilnega porabnika

16.11.2011 ob 14:00
16. novembra vas vabimo na 52. Marketinški fokus: Kako ujeti digitalnega in mobilnega porabnika? Na fokusu bomo predstavili sveže ideje in nove primere, kako ob vedno večji mobilnosti porabnikov in njihovi vedno večji nedosegljivosti prek tradicionalnih medijev priti do končnih porabnikov. Seveda je ena od poti prek družbenih omrežij in mobilnih aplikacij. Ob prijavi imamo člani DMS dodatni 10 % popust. Fokus bo potekal v Grand hotelu Union v Ljubljani, in sicer v Srebrnem salonu (Miklošičeva 1).
52. marketinški fokus bo potekal v Grand hotelu Union v Ljubljani, in sicer v Srebrnem salonu (Miklošičeva 1).
13.30 - 14.00  Prihod udeležencev
14.00 - 15.30

Magičnost in merljivost mobilnega/digitalnega marketinga

  • Mateja Mrkun (Ipsos): Welcome to the new normal
  • Miha Rejc (Somnioom): Kako od ciljev do merjenja marketinških učinkov v digitalnem/mobilnem svetu - praktične izkušnje
  • Andraž Štalec (Red Orbit): Optimizacija digitalnega nastopa - Superge.si
15.30 - 15.45 Odmor
15.45 - 17.15

Engagement mobilnih, težko ulovljivih, a lahko tudi zvestih potrošnikov

  • Jakob Marovt (vox.io): "From 0 to Hero" - Kako iz nič zgraditi bazo navdušenih uporabnikov, jih obdržati in izkoristiti za nadaljnjo rast na konkurenčnem trgu
  • Klemen Geršak (Petrol): Uporabnost geolokacijskih mobilnih storitev za podporo prodaji in zadovoljstvu kupcev - izkušnje Petrol
  • Karmen Štamulak (Renderspace): Uporaba digitalnega/mobilnega okolja za gradnjo lojalnosti - primer Itak
17.15 - 17.30 Odmor

 17.30 - 19.30

Marketing se spet spreminja. Kako?

  • Iva Carić (Nokia): "Consumers on-the-go” – kje so priložnosti za vašo blagovno znamko?*
  • Polona Marzel (S2H): Inovativne platforme za komunikacijo med podjetji in potrošniki

Zaključni pogovor: "To bi lahko spet spremenilo vse."

Mnoštvo novih digitalnih platform gotovo zagotavlja veliko zadovoljstvo pri uporabnikih in spodbuja kreativnost, tako pri uporabi kot pri razvoju nadaljnjih inovacij. Pa vendar ta razvoj za medije, oglaševalce in ponudnike najrazličnejših spletnih storitev predstavlja velik in na trenutke nadležen izziv. Kako se s tem izzivom spopadajo slovenski mediji? Kakšne so njihove strategije na tem področju? In kako bodo te v prihodnosti vplivale na uporabnike in oglaševalce? 

V pogovoru bodo sodelovali Tomaž Pernovšek (TS Media), Milena Kalacun Lapajne (Delo), Roman Ruperts (PopTv), Polona Movrin (Žurnal) in Jure Gostiša (Finance). Pogovor bo vodil Zoran Savin (Kolektiva).
19.30 Zaključek fokusa

*Predavanje bo v hrvaškem jeziku, prevajanja ne bo.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem