[MARKETINŠKI FOKUS] Sodobni marketing in njegovi učinki

23.04.2014 ob 9:00
23. aprila se nam pridužite na 61. izvedbi marketinškega fokusa, blagovne znamke z najdaljšo tradicijo v Sloveniji! Podrobnosti na www.mfokus.si.
61. marketinški fokus
Sodobni marketing in njegovi učinki

GZS, Ljubljana, 23. april 2014


Sodobni marketing in njegovi učinki


O spremljanju dogajanja v marketingu smo seveda že govorili. Ampak saj veste, kako je s seštevanjem dražljajev. Pogosto niti velika frekvenca sporočil ne zadostuje, da bi ideja prodrla. Zato moramo ideje ponavljati na različne načine.

Marketing ali trženje niso samo ali predvsem komunikacije. Marketing je kompleksen sklop razmislekov, odločitev in dejanj, od katerih je odvisna prihodnost podjetja, znamke in ljudi, ki za to znamko skrbijo ali od nje živijo. Zato bi bilo potrebno, da vsako od teh aktivnosti spremlja primerna doza refleksije.

In to je proces, ki ga ne moremo in ne smemo gledati (preveč) kratkoročno in ne samo skozi prizmo popustov in najnižje cene. Toda v časih, ko od nekoga slišim »nismo več najdražji«, od drugega »garantiramo najnižje cene«, …, četrti pa mi ob »nakupu dveh izdelkov tretjega, najcenejšega, podari«, se sprašujem, ali so marže, RVC-ji, ostanki … res tako veliki, da imamo toliko manevrskega prostora? In časa za prepotrebne analize koristnosti, učinkovitosti in uspešnosti?

Kolega Mitja Pirc, eden od sogovornikov na zaključnem pogovoru, mi je napisal: "Podjetja še vedno nimajo celostnih trženjskih metrik in jih ne analizirajo kot je potrebno. Tako imamo pogosto »uspešne« trženjske aktivnosti, ampak podjetje pa nima pravih bottom line rezultatov." Skrbelo ga je, ali bomo sploh dobili kak primer, čeprav tudi sami sodelujejo s številnimi naročniki.

Primere smo uspeli zbrati. Tokrat bomo slišali med drugim, kako podjetje, ki več kot prej vlaga v svojo znamko, pridobiva tržni delež v praktično vseh kategorijah, v katerih nastopa. Presenetljivo? Zame nikakor ne. Čaka nas še nekaj podobnih zgodb. Pridite.

Iztok Sila, programski vodja marketinških fokusov

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem