[MARKETINŠKI FOKUS] Upravljanje blagovnih znamk na globalnih trgih

17.09.2014 ob
Jeseni ponovno začenjamo sezono fokusov. Prvega bomo izvedli že 17. septembra na GZS  v Ljubljani. Tradicionalno se bomo posvetili blagovnim znamkam - upravljanju naših blagovnih znamk na globalnih trgih. Poletni popust ob prijavi do 15. avgusta vam omogoča udeležbo po polovični ceni.

»Slovenija je majhna. In to nam pogosto jemlje pogum pri prodiranju v svet. Tako se ta za  marsikoga konča že na meji lastne občine. Tisti res uspešni pa se zavedajo, da pet tisoč (no, tudi dva milijona) potencialnih potrošnikov, kupcev, odjemalcev še zdaleč ni trg, od katerega bi se dalo (udobno) preživeti.

Gostje 62. marketinškega fokusa nam bodo pokazali, kako jim je uspelo z lastno blagovno znamko – tako doma kot zunaj meja naše države. Nekateri si mej pravzaprav sploh ne postavljajo.

Tako bomo med drugim slišali o primerih s področij turizma, športne opreme, kmetijske pridelave, elektronike in z območja Goriških brd. Med seboj torej zelo različni primeri, ki pa jim je skupno učinkovito upravljanje blagovne znamke, kar je pripomoglo tudi k uspešnosti podjetij.

Dotaknili se bomo tudi odnosa med trženjem in znamčenjem. Kam v organizaciji naj bo umeščena skrb za znamko?

Odgovore na to in druga vprašanja dobite 17. septembra.«

Iztok Sila, programski vodja fokusov


PROGRAM

8.30–9.00 Prihod udeležencev

9.00–9.10 Uvodni nagovor

9.10–10.55  SKLOP: Znamka kot ključni del poslovne strategije podjetja

  • Metka Hrovat, Brand Trust: Branding -> marketing -> profit(ing). Primer: Elan – strategija skozi desetletje
  • Sandra Muster, Paloma: Repozicioniranje blagovne znamke Paloma
  • Matija Geržina, Atech:  Z znamko upravičujemo visoke cene

10.55–11.15 Odmor

11.15–12.25 SKLOP: Znamka pripoveduje zgodbo

  • Tina Tomažič, Mercator: Kruh naš NEvsakdanji: preplet tradicije in sodobnosti za povečanje tržnega deleža, primer Pekarna Grosuplje
  • Niko Miholič, Panorganic: Iz česna v Česnek: razvoj uspešnega znamčenja zelenjave

12.25–13.15 Kosilo

13.15–14.45 SKLOP: Izzivi portfelja blagovnih znamk v današnjih razmerah

  • Aleksandra Kregar Brus, Atlantic Grupa: Upravljanje portfelja blagovnih znamk – znanost ali umetnost?
  • Ivana Vrviščar, Krašcommerce: Dorina
  • Neja Škrinjar, Vinska klet Goriška brda: Upravljanje vinskih blagovnih znamk za prodor na globalne trge

 www.mfokus.si

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem