[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor s Tilnom Travnikom

16.02.2017 ob 8:00
Gost prvega marketinškega zajtrka v letošnjem letu bo Tilen Travnik (D·Labs). Zakaj? Ker sta inoviranje in transformacija njegova stalnica in ker vedoželjno ves čas išče nove informacije in znanje. Že več kot petnajst let dela na področju razvoja spletnih produktov in sodeluje pri razvoju različnih podjetij – od korporacij do startupov. V zadnjih petih letih je k bolj agilnemu poslovanju pomagal več kot 20 podjetjem. Njegovo glavno poslanstvo je pomagati podjetjem pri razvoju in plasiranju novih, disruptivnih internetnih produktov. O njegovih izzivih in izkušnjah bo tekel pogovor na marketinškem zajtrku. Če želite biti inovativnejši, hitreši, slišati nasvete, kako pospešiti svojo marketinško uspešnost – vabljeni! Pričakujemo vas v četrtek, 16. februarja ob 8. uri (Kavarna Sputnik, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna. Če še niste član, nam pišite na info@dmslo.si. Vaše prijave pričakujemo tu: >> PRIJAVE
Kdaj vas pričakujemo?
  • 8:00-8:30 Jutro bomo začeli ob 8. uri z neformalnim druženjem z jutranjo kavo in še toplimi rogljički
  • 8:30-9:30 Pogovor s Tilnom Travnikom
  • 9:30-10:00 Druženje




Zakaj bo Tilen Travnik naš gost?
  • Ker sta inoviranje in transformacija njegova stalnica.
  • Ker že več kot petnajstletne izkušnje pri vodenju razvoja spletnih produktov dopolnjuje z nenehnim iskanjem novih informacij in znanj.
  • Ker mu vedoželjnost in iznajdljivost pomagata, da uspešno sodeluje pri razvoju različnih podjetij – od korporacij do startupov.
  • Ker je v zadnjih petih letih k bolj agilnemu poslovanju pomagal več kot 20 podjetjem.
Poslanstvo
Njegovo glavno poslanstvo je pomagati startupom ter malim in srednje velikim podjetjem pri razvoju in plasiranju novih, disruptivnih internetnih produktov. Pri tem se osredotoča predvsem na zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje in prepoznavnost, ki poskrbita za to, da potencialne stranke hitro odkrijejo izdelek, se z njim poistovetijo in ga seveda priporočijo svojemu socialnemu krogu.

>> Tilen Travnik je na enem od naših izobraževanj Marketing TOPX zelo doživeto skozi primere predstavil Uporabo start-up pristopov.
 
  




Tilen Travnik, soustanovitelj in partner, D·Labs

Tilen Travnik je soustanovitelj in partner v podjetju DLabs, kjer svoje 15-letne izkušnje s področja agilnega vodenja uporablja pri optimizaciji razvojnih procesov internetnih produktov.

Kombiniranje znanj iz raziskovalne sfere, MBA in vitkega podjetništva mu omogočata, da hitro izboljšuje razvojne procese tako v korporacijah kot v mladih podjetjih.

V zadnjih petih letih je uspešno preobrazil vodstva in ekipe v več kot 20 podjetjih tako doma kot v Veliki Britaniji. Trenutno je svetovalec za razvoj v petih od njih.

   

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem