[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Enzom Smrekarjem

07.02.2018 ob 08:00
Na prvem Marketinškem zajtrku v letu 2018 bomo gostili Enza Smrekarja, predsednika uprave podjetja Droga Kolinska in direktorja Strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi. Z uspešnim poslovnežem s 30-letnimi menedžerskimi izkušnjami se bomo ob kavi in rogljičkih pogovarjali o številnih zanimivih marketinško-poslovnih temah. V našo družbo vas vabimo 7. februarja ob 8:00 v Kavarno Sputnik (Tržaška cesta 128). >>PRIJAVA
Kaj se lahko iz uspehov Argete in drugih blagovnih znamk Atlantic Grupe naučimo marketingaši? To nam bo na prvem letošnjem Marketinškem zajtrku v pogovoru s Primožem Hvalo razkril Enzo Smrekar, direktor Strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi. Uspešen poslovnež bo skozi debato razkril tudi, kako je podjetju uspelo v Švici premagati multinacionalko Nestle in postati številka ena, zanimiv pa bo tudi pogovor o tem, kako se pripraviš na vstop na tržišče ZDA. Verjetno ste na policah trgovin že opazili prenovljeno embalažo paštete Argeta in nove okuse, ki jih ponuja blagovna znamka. Tudi odgovor na to, zakaj in kako se širi ta kategorija, nam bo sogovornik podal na februarskem Marketinškem zajtrku. 


Z Enzom Smrekarjem smo se nazadnje pogovarjali na junijskem dogodku Etika v oglaševanju, ki smo ga organizirali skupaj s Slovensko oglaševalsko zbornico. Zapis lahko preberete TUKAJ.

V drugem delu pogovora bomo odkrivali, kako si lahko marketing izbori, da je relevanten sogovornik upravi in kako si lahko celo izbori svoje mesto v njej. Dotaknili se bomo tudi športa, Enzo Smrekar je namreč tudi predsednik Smučarske zveze Slovenije. Kako lahko marketinško miselnost vpeljemo v športne organizacije in ali pri tem nastajajo kakšne posebne, nepričakovane ovire? Vsekakor nas 7. februarja čaka zelo zanimivo jutro s številnimi atraktivnimi temami. Vabljeni na prvi Marketinški zajtrk v letu 2018.

PRIJAVA

Prijava na dogodek je za člane DMS brezplačna.

Kdaj vas pričakujemo?

  • 8:00-8:30 Jutro bomo začeli ob 8. uri z neformalnim druženjem z jutranjo kavo in še toplimi rogljički
  • 8:30-9:30 Pogovor z Enzom Smrekarjem
  • 9:30-10:00 Druženje






Enzo Smrekar, MBA, predsednik uprave Droga Kolinska d.d. in generalni direktor Strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi je poslovno naravnan strokovnjak za trženje, ki želi kar najbolje izkoristiti svoje znanje in izkušnje v lokalnem oziroma mednarodnem okolju. Ima 30 let izkušenj  na področju trženja in managementa, od tega 18 let  v multinacionalkah kot so Philip Morris, Diageo in LVMH. Ima podjetniške izkušnje s start up-i s področja management consultinga, marketinga in HRM. V Drogi Kolinski je vodil poslovanje z letnim prometom 350 mio evrov v 4 poslovnih enotah, 6 tržnih enotah in 7 državah s skupno več kot 3000 zaposlenimi. Sodeloval je pri več integracijah in pripojitvah družb (IDV in UD,Droga in Kolinska, Grandprom, Soko Štark) ter pri reorganizaciji skupine DK v sodelovanju z družbo Stearn & Stewart. Leta 2010 je vodil prodajni proces Droge Kolinske, ki je bil uspešno zaključen s prevzemom s strani Atlantic Grupa.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem