[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Rankom Jelačo

17.11.2016 ob 8:00
Za zaključni motivacijski zajtrk pred novim letom 2017 bomo gostili Ranka Jelačo, člana uprave Telekom Slovenije. Za sogovornika smo ga izbrali zaradi njegovim marketinških korenin, izjemne širine industrij, v katerih je do sedaj uspešno deloval, njegovih mednarodnih izkušenj in njegove trenutne pozicije v Telekomu Slovenije. Tem za pogovor ne bo manjkalo – kakšne so razlike v marketingu med gradbeno panogo, FMCGjem in telekomunikacijami, kako se ustvari nova kategorija za svoje izdelke, kako vidi vlogo marketinga pri iskanju novih poslovnih modelov podjetja … Vprašanj in tem več kot zgolj za 90 minut. Zato vemo, da nas čaka zelo bogato, zanimivo in novih pogledov polno jutro. Vabljeni vsi, ki iščete načine kako biti drugačen, kako se ne ujeti v ustaljene okvirje in ki vidite marketing kot gonilo razvoja poslovanja. Pričakujemo vas v četrtek, 17. novembra ob 8. uri v Kavarni Sputnik. Udeležba je za člane DMS brezplačna. Če niste član, nam pišite na info@dmslo.si. Vaše prijave pričakujemo tu: PRIJAVITE SE >>
 O čem se bomo pogovarjali z Rankom Jelačo?
  • kakšne so razlike v marketingu med gradbeno panogo, FMCGjem in panogo, kjer vsi svetovni igralci šele iščejo rešitve za uspešno prihodnost;
  • kako v nekaj mesecih uspešno lansirati prenovljene znamke, čeprav je podjetje pred tem potrebovalo dve leti;
  • kako priti do oblikovanja nove kategorije za svoje izdelke;
  • kako od svojega prehrambnega izdelka priti do aplikacije;
  • kako vidi vlogo marketingašev pri iskanju novih poslovnih modelov podjetja;
  • kaj kot član uprave pričakuje od svoje ekipe …
Kdaj vas pričakujemo:
  • 8:00-8:30 Jutro bomo začeli ob 8. uri z neformalnim druženjem z jutranjo kavo in še toplimi rogljički
  • 8:30-9:30 Pogovor z Rankom Jelačo
  • 9:30-10:00 Druženje





Ranko Jelača je magister poslovodenja. Ima prek 17 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga in prodaje. Svojo poklicno pot je pričel leta 1998 kot ustanovitelj hrvaškega zagonskega podjetja 00NET, po štirih letih pa jo nadaljeval v agenciji za produktni in web design Asobi. Leta 2005 je prevzel vodenje marketinga za Italijo in JV Evropo v podjetju Grupo Uralita, 2008 je postal direktor marketinga v družbi Kraš. Od leta 2011 je bil kot direktor marketinga v družbi Atlantic Grupa odgovoren za blagovne znamke Cedevita, Cockta in Donat na trgih Jugovzhodne Evrope, Rusije, Italije in Avstrije. Do nastopa mandata člana uprave Telekoma Slovenije je bil direktor marketinga in prodaje v družbi Atlantic Multipower Nemčija. V upravi Telekoma Slovenije je od marca 2016 in njegove odgovornosti so Sektor skrb za uporabnike, Sektor za prodajo in Sektor za marketing.


  

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem