[MESEČNO SREČANJE] Kako od inovacije do njene realizacije na trgu?

23.10.2017 ob 17:00
Del poslovnega uspeha podjetja je vsako leto odvisen tudi od lansiranja novih izdelkov oz. storitev, od preoblikovanja obstoječih in izboljšanja ponudbe. Oktobrsko mesečno srečanje DMS posvečamo izzivu, kako zagotoviti večjo uspešnost inovacij, kako ustvariti pogoje za uspešno inoviranje in lansiranje novih izdelkov in storitev. V naši družbi bodo Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa), Matej Golob (CorpoHub) in Tadej Jevševar (Chipolo). Pridružite se nam 23. oktobra ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA.
Različne raziskave v različnih industrijah kažejo, da delež uspešnih novih izdelkov in storitev, ki pridejo na trg, ne presega 20 %. Zakaj? Analize organizacijske klime kažejo na praviloma zelo nizko zavzetost zaposlenih za iskanje novosti in izboljšav. Zakaj? Posamezniki imajo veliko podjetniških idej (tudi izven dela, ki ga opravljajo v podjetju), a jih ne uresničijo. Vedno se najde razlog, da ideje ne realiziramo v praksi. Zakaj? 
  • Imate podjetniško idejo, a je ne uresničite?
  • Imate idejo za novost v svojem podjetju, a je ne implementirate?
  • Ste razvijali nove izdelke, ki niso uspeli na trgu?
  • Želite povečati delež novih izdelkov v vaši ponudbi?
Če ste se prepoznali v teh vprašanjih, vabljeni na oktobrsko mesečno srečanje. Odgovore bomo iskali skupaj z našimi gosti:
  • Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa) bo razkrila, kakšne izkušnje imajo z novejšimi pristopi k inoviranju v njihovi skupini. Katere so prednosti in nevarnosti hackathonov, vitkih pristopov, partnerstev ...
  • Matej Golob (CorpoHub) bo na osnovi številnih projektov spodbujanja inovativnosti v uveljavljenih podjetjih pokazal, kje se v podjetjih skrivajo največje ovire za večjo inovativnost in dal pet preprostih napotkov, kako lahko marketingaši povečamo uspešnost lansiranja produktov.
  • Tadej Jevševar (Chipolo) bo na podlagi osebne izkušnje govoril o izzivu, kaj narediti oziroma kako reagirati, ko misliš, da imaš inovativno idejo, a nato ugotoviš, da to pravzaprav ni nič novega. Da nisi tako inovativen, kot si mislil. Kako vztrajati, kje dobiti voljo za nadaljevanje in kako doseči uspešno implementacijo?
  

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem